Facebook е утроил печалбата си

Най-голямата социална мрежа в света Facebook е увеличила нетната си печалба през третото тримесечие на 2014, което се дължи на по-високите приходи от реклама, информира bgnes.
 
Нетната печалба на Facebook през първите три месеца от годината са достигнали 642 милиона долара или 25 цента на акция, което е почти тройно увеличение спрямо 219 милиона приходи или 9 цента на акция през същия период на миналата година.
 
Приходите от реклама са се увеличили с 82% до 2,27 милиарда щатски долара, а доходите от реклама на мобилни устройства представляват 59% от общия показател.
 
Според анализаторите резултатите са изненадващо силни, тъй като обикновено мрежата печели много по-малко от реклама. До края на април компанията планира да пусне мобилна рекламна мрежа, която позволява на рекламодателите да купуват рекламно пространство в други мобилни приложения, като се използват данни от Facebook. 

Свързани новини

Алгоритъмът засега се тества ограничено

03.04.2024

Какво се случва с музиката в TikTok?

02.02.2024

Новини от Meta

25.01.2024

Facebook и Instagram стават платени

01.11.2023

Ново във видеоплатформата

20.10.2023


flash