Google Zeitgeist: Цялата година в 3 минути

Възможно ли е Google да ни внуши, че водещият принцип на всекидневието ни е "Търся, следователно съществувам"? Е, поне се опитва заедно с хиляди други компании от цял свят, пише dnevnik.bg

Американският гигант обаче прави не само годишна класация на най-търсените думи и теми, но и ги събира във филмче със задъхано темпо.
 
Тази година за Google Zeitgeist бе наета криейтив агенцията Whirled и резултатът е задоволителен за този особен жанр.
 
Задачата е по-трудна, отколкото изглежда на пръв поглед - как да навържеш примерно голите снимки на Кейт (бивша Мидълтън), които са втори по популярност в търсачката след трагедията от урагана "Санди" и изпреварват олимпиадата в Лондон?
 
Само за първите 30 секунди авторите вече са ни показали скока на Феликс Баумгартнер, лекоатлета с двойно протезиране на краката Оскар Писториус, дебата между Барак Обама и Мит Ромни, южнокорейската интернет сензация Psy, спусналия се на дъното на Марианската падина изследовател и кинорежисьор Джеймс Камерън и старта на първия комерсиален товарен космически полет...
 
До края близо 3-минутното видео има още войни, радост, шампиони и раздяла с прочути личности.

Скот Чан, основател и директор на Whirled, сподели, че истинската работа по клипа е започнала в края на септември и заедно с хора от Google са прекарали няколко седмици в четене, гледане и подреждане, за да разберат по-добре не само какво е станало през отиващата си 2012 г., но и кое е било най-популярното сред интернет потребителите.
 
Днес като че ли наистина това става по-важно.

Свързани новини

Какво сме търсили в Google през 2019

27.12.2019

Google премахва Flash рекламите в Chrome

01.09.2015

Най-търсените теми в Googlе

16.12.2014

Топ 10 на безплатните приложения

14.12.2012

Най-коментираните теми във Facebook

14.12.2012


flash