"Грамите" изпревариха "Супербоул" в социалните медии

Когато става въпрос за съобщения в социалните медии, любимият на милиони американци "Супербоул" отстъпва челната позиция на наградите "Грами", коментират днес местните таблоиди.

В съвместно комюнике Националната академия за звукозапис на САЩ и ръководството на Си Би Ес съобщиха, че статуетките са поставили нов социален телевизионен рекорд с повече от 13 млн. коментара в Мрежата.

"Взаимодействието на Twitter, Facebook и Grammy Live създаде нещо невиждано, за което свидетелстват и огромните чиста във всички социални медии", отбеляза Марк ДеБивойс – директор на отдела за забавления и лайфстайл на Си Би Ес.

Връчването на тазгодишните "Грами" привлече 39,9 млн. зрители, докато финалът на Националната футболна лига – 111,3 млн. души. Въпреки това, публиката на музикалното шоу бе най-числената от 1984 г. насам, което до голяма степен се дължи на Facebook и Twitter.


Свързани новини

Рекламите на SuperBowl

04.02.2013

Бионсе ще пее на живо на "Супербоул"

01.02.2013

Адел е големият победител на Грамите

13.02.2012

"Rolling In The Deep" с "Грами" за песен

13.02.2012

Мадона разби телевизонните рейтинги

07.02.2012


flash