Мадона постави нов рекорд за зрителска аудитория в САЩ

Мадона постави нов рекорд за зрителска аудитория в Съединените американски щати - нейното шоу на почивката между двете полувремена на неделния Супербоул е било гледано на живо от 114 милиона души. Това показват обобщените данни на пийпълметричната компания Nielsenq огласени в понеделник.

Според преброяването Мадона е имала по-голяма аудитория отколкото самият финал на първенството по американски футбол, който противопостави "Ню Йорк Джайънтс" и "Ню Ингланд Пейтриътс". Футболният мач е бил гледан от 111.3 милиона щатски зрители, докато изпълнението на поп иконата е събрало пред телевизорите 114 милиона. По този начин нейното шоу в Индианаполис стана и най-гледаното телевизионно предаване в историята на САЩ.
 
Досегашният рекорд се държеше от миналогодишния Супербоул, който събра аудитория от 111 млн. души.
 
Шоуто на Мадона остави противоречиви мнения сред специалистите. Някои критици смятат, че пищните декори и костюми, пресъздаващи сцени от древен Египет, са целяли да промотират новия й албум, който ще се появи през март. Самата Мадона влезе в ролята на египетската царица Клеопатра. Неприличен жест на британската рапърка M.I.A. допълнително подразни критиците. Тя показа среден пръст на камерата, докато течеше песента Give Me All Your Luvin' от последния албум на Мадона. По-късно рапърката обясни, че е била прекалено екзалтирана от текста на песента и се извини за жеста си.
 
Мадона е първата жена изпълнител в Супербоул след изпълнението на Джанет Джексън през 2004 г. Нейното шоу също предизвика полемики, след като Джъстин Тимбърлейк издърпа неочаквано костюма й, откривайки част от бюста на певицата.
 
kapital.bg

Свързани новини

Мадона издаде best of колекция

27.06.2022

Мадона пуска нов албум с ремикси

05.05.2022

Поп кралицата пак е сингъл

27.04.2022

Нов ремикс на "Frozen"

02.03.2022

Мадона режисира филм за себе си

17.02.2022


flash