- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
Търси в сайта...
Рекламите на SuperBowl
Футболисти, реклами, футболисти, реклами, тъчдаун, Бионсе... С няколко думи това са акцентите от изминалия Супербоул - едно от най-големите спортни събития в САЩ, пише Dnevnik.bg.
По традиция водещите компании в страната използваха момента, за да представят продуктите си. Дори на цена, доближаваща вече 4 млн. долара за 30-секундно видео.
Сцената, която Супербоул предлага, превръща шоуто вероятно в единственото, чието прекъсване за реклами не е просто време да се смени каналът или да се отиде до кухнята. Огромното разнообразие и опитите за гениални хрумвания отново са сред най-обсъжданите теми в САЩ в деня след големия финал.
Някои компании успяха да направят същински тъчдаун с рекламите си. Други пък в стремежа да направят нещо запомнящо се, пропуснаха да покажат ясно какъв е продуктът им, коментират някои медии в САЩ.
Сред идейните реклами попадна тази на "Орео", в която се постави въпросът кое е по-вкусно бисквитката или кремът. Зрителите бяха призовани да гласуват в интернет.
"Бъдвайзър" привлече вниманието с желанието си да докосне емоционално зрителите (видеото отдолу). Много компании избраха хумора, като начин да спечелят аудиторията. Подобни бяха абитуриентският бал с "Ауди", рекламите на "Киа Соренто" и "Тойота RAV4", като и на "Самсунг".
"Доритос" също спази традицията да прави забавни реклами. В клипа се появи коза, хапваща чипс до побъркване... Корейският рапър PSY се включи с клип за компания, произвеждаща шамфъстък.
GoDaddy заложи на целувката между сексапилния модел Бар Рафаели с обикновен зубър.
Всички реклами може да видите тук.