Рекламите на SuperBowl

Футболисти, реклами, футболисти, реклами, тъчдаун, Бионсе... С няколко думи това са акцентите от изминалия Супербоул - едно от най-големите спортни събития в САЩ, пише Dnevnik.bg.

По традиция водещите компании в страната използваха момента, за да представят продуктите си. Дори на цена, доближаваща вече 4 млн. долара за 30-секундно видео.
 
Сцената, която Супербоул предлага, превръща шоуто вероятно в единственото, чието прекъсване за реклами не е просто време да се смени каналът или да се отиде до кухнята. Огромното разнообразие и опитите за гениални хрумвания отново са сред най-обсъжданите теми в САЩ в деня след големия финал.
 
Някои компании успяха да направят същински тъчдаун с рекламите си. Други пък в стремежа да направят нещо запомнящо се, пропуснаха да покажат ясно какъв е продуктът им, коментират някои медии в САЩ.
 
Сред идейните реклами попадна тази на "Орео", в която се постави въпросът кое е по-вкусно бисквитката или кремът. Зрителите бяха призовани да гласуват в интернет.

"Бъдвайзър" привлече вниманието с желанието си да докосне емоционално зрителите (видеото отдолу). Много компании избраха хумора, като начин да спечелят аудиторията. Подобни бяха абитуриентският бал с "Ауди", рекламите на "Киа Соренто" и "Тойота RAV4", като и на "Самсунг".


"Доритос" също спази традицията да прави забавни реклами. В клипа се появи коза, хапваща чипс до побъркване... Корейският рапър PSY се включи с клип за компания, произвеждаща шамфъстък.

GoDaddy заложи на целувката между сексапилния модел Бар Рафаели с обикновен зубър.

Всички реклами може да видите тук.


Свързани новини

Банани с кокаин

06.02.2013

Лондон узакони гей браковете

06.02.2013

Деветгодишна мексиканка роди

06.02.2013

Джон Галиано срещу "Диор"

06.02.2013

Ирански астронавт до 2018

05.02.2013


flash