- 14:00
- "Абсолютно Fresh!" с DIA
- 18:00
- "Power Request по Fresh!" с Рая
- 20:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
- 14:00
- "Абсолютно Fresh!" с DIA
- 18:00
- "Power Request по Fresh!" с Рая
Търси в сайта...
Топ 10 на най-големите лъжи във фейсбук
Фейсбук е едно от най-сигурните средства, чрез които да се влезе в друга реалност, но чрез лъжи, пише infobulgaria.info. Целта е една – когато някой разглежда профила на дадения човек, да си помисли: "О, какъв хубав живот има. Колко е заможен и как всички го харесват. Толкова му завиждам“. И в повечето случаи се получава. Нищо, че докато във виртуалното пространство е на Какао бийч, в истинския живот купува чушки от кварталния магазин. Вижте топ 10 на най-големите лъжи в интернет пространството.
1. Промяна на името
Доста хора променят част от името си, за да привлекат внимание. До един момент са били с малкото си име и фамилията, но след това решават да я заменят с бащиното. Прави се, за да си мислят приятелите им, че имат нов човек в списъка. Така отварят профила, за да погледнат кой точно е това, и хоп – мечтата им да са известни във фейсбук се сбъдва. Други пък стигат още по-далеч и благодарение на тях социалната мрежа се превърна в малък латиносериал с екзотични имена. Така Мария Иванова от Пловдив става Мария Торес от Милано или Есперанза Белучи от Монако.
2. Лежат на дивана вкъщи, а се отбелязват от нощен клуб
Малдивите изглеждат прекрасно от терасата вкъщи, но не бива да се забравя автоматичната локализация, за да не се окаже, че са едновременно на две места. Много разпространено е също да се "чекнат" в нощни заведения, докато са вкъщи. Във връзка с това се появиха и следните забавни изказвания: "Майка я пратила да купи лук, а тя си постнала "На шопинг съм“ и "Накиснала си е краката в леген със сол и написала, че е на СПА.“ Актуално е поне веднъж през лятото да се "отбележат" от Какао бийч в Слънчев бряг - някои го правят дори когато само минават оттам. Ако пък реално са там, задължително си правят снимка на масата с питиета, за да покажат колко им е яко, как не им пука от нищо и какъв охолен живот водят. За да се затвърди тезата и на всички да е ясно, че са най-готините в клуба, е препоръчително да се щракнат с шампанско и наргиле.
3. Снимка до/в скъпа кола
Със сигурност поне веднъж сте виждали кадър на момче, което с едната си ръка се прави, че отваря вратата на скъпа кола, а с другата говори по телефона. Това вече е отживелица. Ако случайно попадне в такова возило, първото нещо, което прави фейсбук-лъжльото, е да снима волана, за да се види марката, след което да си щракне селфи на седалката. Действията трябва да се случват максимално бързо, защото след 5 минути вече може да се наложи да предаде колата на истинския собственик. Няколко снимки обаче са достатъчни, за да бъдете вървежен за дълъг период от време. Жените действат по друг начин. Снимат се в колата на някой приятел или в някоя автокъща и отдолу пишат многозначителното "Благодаря“. Оттам нататък на останалите остава да се чудите от гаджето ли е подарък, или от татко. Отговор на въпроса се получава, когато на следващия ден я засечете в градския транспорт.
4. Кадър как чете книга
Новият девиз на хитреците с претенции е "Интелигентността е красота“. Към написаното добавят снимка с книга и чаша вино. В коментарите отдолу е добре да има и цитат от това, което четат, за да покажат, че са наясно с нещата. Каква е лъжата тук? Много хора се правят, че четат, само докато направят снимката, и не я споделят. Кадърът цели да докаже, че човекът блести най-вече с интелектуални качества и богата обща култура, а не с външен вид. Всичко това е лъжа, защото човек, който обича да чете и е потънал в историята на книгата си, надали ще се досети дори да влезе във фейсбук в този момент.
5. Загадки относно семейното положение
Доста момичета публикуват снимка на ръката си с пръстен на нея. Започват въпроси дали девойката е сгодена и честитки, а тя отговаря само с по една усмивка. Целта е да бъде звездата на деня и всички да говорят за нея. Истината в повечето случаи е съвсем друга, а бижуто е част от чеиза на мама отпреди 30 години.
6. Приятелство с известни личности
Някои потребители качват селфита с известни личности и след това ги отблязват. В коментарите отдолу се държат фамилиарно с тях, за да си мислят останалите, че са близки приятели. В реалността обаче те са просто фенове, които са се снимали с популярна личност, която харесват. Други пък им пишат коментари все едно всеки ден пият кафе заедно. Наскоро плеймейтка си публикува снимка с автограф от Кристиано Роналдо или се опита да изкара, че са се видели очи в очи и той го е разписал. Оказа се, че картичките се продават предварително, подписани на входа на стадиона.
7. Фалшиво местожителство
За да съвпада новото им име напълно със същността им, е добре да "заживеят“ в Дубай. Други подходящи варианти са Портофино и Сен Тропе. Това е признак за много високо социално положение. От момента, в който публикуват лъжливото си местожителство обаче, трябва да бъдат изключително предпазливи, защото опасности (от разобличаване на лъжата) дебнат отвсякъде.
8. Качване на стари снимки
Тази точка е тясно свързана с лъжата, че живееят в друга държава. Има потребители, които веднъж отишли на почивка, си правят по 2-3 хиляди кадъра от мястото. След това в продължение на месеци постват старите снимки и се стараят да заблудят всички, че вече живеят в Италия, например. Така, докато мислите, че съседката от долния етаж се е преместила в друга държава, ще я засечете да мие стълбището на входа.
9. Чужда профилна снимка
Снимка на човек с перфектна фигура за профилна. Опитвате се да щракнете върху нея, за да я разгледате по-отблизо, и се оказва, че е заключена и може да се гледа само в малък размер. И как иначе, когато фотосът изобщо не е на този, който я е качил, и лъжата ще бъде разкрита много лесно. От подобни действия няма много смисъл, защото лъжата лесно може да бъде разкрита, но въпреки това тези неща не спират да се правят.
10. Почивка с любимия, а всъщност с мама
Някои жени споделят снимки от почивки, на които не се вижда почти нищо, за да е по-загадъчно. Гледката е към басейна на някой хотел, залез или храната от румсървиса. Възможностите за описание под кадъра са главно две: "Винаги знаеш как да ме зарадваш“ или "Утрините са най-красиви, когато се събуждаш до любимия“. За да изглежда по-тежкарско, може отдолу да има и само едно сърце.