- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
Търси в сайта...
Разкритикуваха Beyoncé за рекламата на известна марка сода
Beyoncé Knowles сключи рекламен договор с известна марка сода на стойност 50 млн. долара, което предизвика завист у колеги и оживени обществени дебати като цяло, съобщават от bgnes.
"Knowles осребрява добре своя имидж. Трябва да е луда, за да откаже подобна мултимилионна оферта. Но какво рекламира? Продукт, който един ден ще бъде поставен редом до цигарите по вредност. Още един бавен убиец", пише Mark Bittman в "New York Times".
Никой от шоубизнеса - както изпълнители, така и пишещите за шоубизнес критици - не отрича правото на Beyoncé да сключва рекламни контракти с когото си пожелае. Проблемът е, че и тя, подобно на своите колеги, не подбира - явно важна е само стойността на рекламния договор. Проблемът е, че копирайтърите правят така, че не само имиджът на артиста да е свързан с този на продукта, а и личността им и по този начин се получава не ефектът "На мен ми харесва, харесай и ти", а "Ако искаш да си като мен, използвай това", което подвежда по погрешни хранителни навици милиони момчета и момичета във възраст, в която нямат познанията за ефекта от това, което консумират.
Justin Timberlake рекламира бира, Alicia Keys - смартфони, а Taylor Swift - диетична сода. И докато една бира на ден може да мине и за полезна, а без смартфоните вече не можем, със содата, диетична или не, нещата определено стоят по различен начин. Многобройни са изследванията, които ясно сочат пряката връзка между консумацията на сода и диабет тип 2.
А най-ироничното в случая е, че много малко от звездите консумират в реалния живот рекламирания от тях продукт. Навремето се получи голям куриоз с Michael Jackson, който сключи мегаконтракт с известна марка сода, но бе изловен да пие продуктите на конкуренцията. В онези години обаче никой не говореше за вредата от газираните напитки.