Боян Петров в юбилейна фотосесия преди връх Гашербрум II в Пакистан

Големият роден алпинист Боян Петров стана част от атрактивна фотосесия по случай 15-годишнината на лидерите на пазара на оптични продукти в България – верига оптики Grand Optics и Joy Optics.
 
Българската гордост застана пред обектива само месец преди да поеме на експедиция към връх Гашербрум II. Това ще е втори опит да изкачи този връх, след като през юли 2009 г. стига на 40 м от най-високата точка, но се отказва, защото преценява, че няма да успее безопасно да премине опасен ръб с ледени козирки. Изкачването е част от мащабния му проект "Българин към 14x8000". 
 
Мъжът на 2016-та годинa прие поканата да се включи в серия от снимки, направени  в живописния катерачен обект "Комините" на Витоша, за да отбележи символично покорените от веригата върхове за последните 15 години от основаването й. 
 
"Хубавото на върховете е, че от тях виждаш другите върхове и разбираш колко много имаш да работиш", сподели наскоро Боян Петров в книгата си "Първите седем" и именно тези думи се превърнаха в послание на юбилейната кампания на Grand Optics и Joy Optics. 
 
Не случайно именно обичаният български алпинист се включи в юбилейната кампания на двете най-предпочитани оптики у нас "15 години на върха". С непобедимия си дух и борбена натура, той се превърна в живо доказателство на твърдението, че човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му и че и най-високият връх би могъл да бъде покорен, когато двигателят към целта е съчетание на мотивация, желание и воля. Именно тези три фактора, в комбинация с истинска грижа за здравето на своите клиенти, превръщат Grand Optics и Joy Optics в предпочитаните от мнозинството оптични центрове. 
 
По случай своя 15-ти рожден ден, Grand Optics и Joy Optics правят страхотни подаръци до 21 май включително: всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила, получава втори безплатно. Предложението важи в цялата търговска мрежа, обхващаща 37 специализирани обекта, разположени в най-големите градове на България - София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Враца.
 
"За 15 години, откакто сме на пазара, наблюдаваме сериозен прогрес в грижата на българина за зрителното му здраве, наложен до голяма степен от променящите се условия на живот", споделя Георги Симов, търговски директор на оптики Grand и Joy Optics. "Все повече хора осъзнават предимствата на очилата за специфични дейности, които подпомагат комфортното зрение, особено при работа със смартфони, таблети и компютри. Затова все по-търсени са очилата с т.нар технология "дигитални стъкла", които минимизират умората при продължителна работа с електронни устройства и в едновременно предпазват очите от вредната синя светлина със специални филтри", обяснява г-н Симов.
 
Също така, ставащата все по-популярна култура на туризъм и практикуване на спортове на открито, налага нуждата от носене на слънчеви очила, със задължителен UV филтър и поляризация, на открити места с интензивно лъчение. Затова в актуалната фотосесия за 15-годишнината на Grand и Joy Optics можем да видим Боян Петров с едни от най-висококачествените и модерни марки очила, предлагани в магазините на компанията. 
 
Вторият чифт очила е изключително важен в съвременното ни забързано ежедневие. Липса на отговорност е да спреш да извършваш основните си дейности, поради счупване или изгубване на очилата.
 
Повече информация за кампанията "15 години на върха" и актуалната промоция "Купи 1 чифт очила, вземи 2" може да откриете на официалните уебсайтове grandoptics.bg и joyoptics.bg.
 

Свързани новини

Store.Volontime - стоки и услуги с кауза

12.12.2017

"Феята от захарницата" от Катя Антонова

02.12.2017

Пети магазин Mömax в България!

20.11.2017

Сезонът на празниците със Suchard

17.11.2017

Нoемврийска промоция в шоурум Solid 55

10.11.2017

Коментари


flash