Керхер спечели 1 злато и 1 бронз на престижния комуникационен конкурс PR Приз на БДВО

Екипът на Керхер в България бе отличен с първо място в категория "B2B комуникационна кампания" за  "Проект автомивки". 
 
Компетентното жури оцени най-високо кампанията, която популяризира автомивките като възможност за добра бизнес инвестиция у нас. В 25-тото издание на най-стария комуникационен конкурс в България, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), кампанията за водоструйки на Керхер "Целият ни световен опит в гамата ни водоструйки" спечели трето място в категория "Комуникационен проект на продукт или услуга". 
 
Керхер се включва за първи път в престижната комуникационна надпревара и се конкурира с над 80 проекта, реализирани от компании в разнородни бизнес сектори и комуникационни агенции. И двете награди са от голяма важност за българския екип, представляващ немския бранд, тъй като тези категории отчитат много високо пряката зависимост между комуникационните тактики, които пряко влияят върху бизнес развитието и търговските резултати.
 
                                            
Керхер е лидер на пазара в категория "водоструйки", "сухо-мокро смукачки" и "парочистачки". Порфолиото ѝ наброява над 4000 продукта, разделени в подразделения "Дом и градина", "Професионална техника" и "Специален бизнес" и препарати. Към момента компанията има 80 служителя в България. В световен мащаб Керхер оперира в 85 държави със 160 компании и има 17 000 служителя. Активните патенти на Керхер към момента са над 650.
 
През 2025 г. Керхер отбелязва 90 години от създаването си във Виненден, Германия и 10 години от откриването на собствено дружество в България – Керхер ЕООД.
 
Като част от своята програма за културно спонсорство, Керхер в световен мащаб работи по посока опазване на околната среда, намаляването на въглеродния отпечатък и запазването на културно-историческото наследство.

Свързани новини

Броени дни остават до старта

07.04.2025

Скорост, екзотика и страст на Moto Expo

01.04.2025

По-здрави с Active Iron

01.04.2025

Очакваме Moto Expo 2025

27.03.2025

Mузей на марката в България

25.03.2025


flash