Търси в сайта...

LIDL предизвиква въображението с новата игра STIKEEZ – плодове и зеленчуци

Любимата детска игра със Stikeez се завръща с цяла колекция нови герои – плодове и зеленчуци. Те са малки, гумени и лесно преносими, за да не оставят своите почитатели далеч от забавни игри, независимо от това къде ще прекарат лятото. 
 
В периода от 07.08.2017 г. до 10.09.2017 г. за всеки 15 лв. от стойността на покупката в един касов бон в магазините Lidl клиентите получават едно Стики като подарък, а за да стимулира консумацията на свежи продукти, Lidl ще предоставя по едно допълнително Стики и за всяка покупка, която е над 20 лв. и съдържа поне един пресен плод или зеленчук. Stikeez се прикрепят здраво към всякакви гладки повърхности, благодарение на гумената си вендуза, за да преминат успешно през всички изпитания на играта.
 
Чрез кампанията Лидл България подкрепя придобиването на знания под формата на забавни игри и по-специално тези, свързани със здравословно и балансирано хранене. Lidl предлага качествени свежи плодове и зеленчуци, и знае колко важно е набавянето на необходимите витамини за развитието на всяко дете. Stikeez – плодове и зеленчуци е един от начините, чрез които децата ще имат възможност да опознаят богатата гама от витамини и да се научат да ги обичат. 
 
Любителите на играта ще имат възможност да съберат цяла колекция от плодове и зеленчуци, с които да формират своя супер отбор от пресни ябълка, морков, чушка, патладжан, ягода, череша, банан, лимон и други. Всеки Stikeez плод и зеленчук има свой характер – от мил и свенлив до самоуверен и свеж, за да бъде забавлението пълно. За улеснение на най-запалените колекционери, Lidl предлага специална кутия за съхранение на Stikeez героите и торбичка за съхранение на повтарящи се фигурки. 
 
Стикита ще се получават на касите в магазините наLidl в България при заплащане на покупката. Повече информация за кампанията можете да откриете на lidl.bg/stikeez.
 
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010. Днес компанията има 85 магазини в 45 града и над 2 200 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала BestBuyAward PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка и 7 отличия QUDAL – QUalitymeDAL 2016/2017 за най-високо качество на продукти със собствена марка в България.

Свързани новини

Изложението ще продължи до неделя

14.11.2024

Наближава Автосалон Варна 2024

09.11.2024

Автомобилен салон София 2024 приключи

28.10.2024

Рекорди и премиери на Автосалон 2024

25.10.2024

Намерете го в Galleria Mall в Бургас

25.10.2024


flash