Стив Джобс на логото на "Епъл"

Студент по дизайн от Хонконг е създателят на изображение, плъзнало като горски пожар из интернет след новината за смъртта на Стив Джобс.

Комбинацията между логото на компанията "Епъл" и профила на нейния съосновател станаха световен хит заради минимализма си и вълнуващия символизъм, съобщи "Ройтерс". Авторът му е получил предложения за работа, а безброй находчиви търговци веднага превърнаха изображението в златна мърчъндайз мина, поставяйки го по тениски, чаши, значки...

Създателят е 19-годишният Джонатан Мак, студент в Училището по дизайн към Политехническия университет на Хонконг. Идеята му била да вгради силуета на мястото на "отхапаното" парче от ябълката на "Епъл" като символ едновременно на отсъствието и присъствието му в сърцевината на компанията и нейното послание.

Картинката е създадена през август, когато бе обявено, че Стив Джобс напуска, но след новината за кончината му плъзна с бясна скорост из интернет, събирайки хиляди коментари. Актьорът Ащън Къчър например я постави на профила си в "Туитър".

"Беше откачен ден за мен. Едновременно съм развълнуван и ужасен", сподели Мак пред "Ройтерс". Междувременно младежът получил и предложения за работа като дизайнер. "Направо нямам думи", коментира той след поклонението в магазина на "Епъл" в Хонконг.


Свързани новини

Кътчър влезе в болница заради Джобс

30.01.2013

Филмът за Джобс ще бъде в три сцени

16.11.2012

Стив Джобс закопава Асандж в реклама

17.07.2012

Българско училище ще се казва Стив Джобс

07.11.2011

Стив Джобс: една сложна личност

22.10.2011


flash