- 11:00
- Fresh! Top 30
- 13:00
- Хитовете днес
- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
Вижте сами какво рекламира J Lo в "On the Floor"!

Ако Jennifer Aniston иска да се научи как се прави видео с продуктово позициониране, трябва да се поучи от своята близка колежка - Дженифър Лопес.
Само пет дни, след като Лопес пусна видеото "On the Floor", то вече е гледано от над 15 милиона потребители и има повече от 41 000 коментара под него.
Най важното за звездата е, че е заработила приличен хонорар за позиционирането на BMW, кристалите "Swarovski" и "Crown Royal". Освен това рапърът Питбул споменава филма "Inception" (Генезис), видео играта "Donkey Kong" и "Tonka Toys" - производители на играчки.
Ясно е едно - ако звездите вече не могат да продават милионни тиражи, то поне са много скъпи рекламни лица и всеки, който иска да попадне с продукта си в техен клип, ще трябва да плати много.