- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
- 14:00
- "Абсолютно Fresh!" с DIA
- 18:00
- "Power Request по Fresh!" с Рая
- 20:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Вижте сами какво рекламира J Lo в "On the Floor"!
Ако Jennifer Aniston иска да се научи как се прави видео с продуктово позициониране, трябва да се поучи от своята близка колежка - Дженифър Лопес.
Само пет дни, след като Лопес пусна видеото "On the Floor", то вече е гледано от над 15 милиона потребители и има повече от 41 000 коментара под него.
Най важното за звездата е, че е заработила приличен хонорар за позиционирането на BMW, кристалите "Swarovski" и "Crown Royal". Освен това рапърът Питбул споменава филма "Inception" (Генезис), видео играта "Donkey Kong" и "Tonka Toys" - производители на играчки.
Ясно е едно - ако звездите вече не могат да продават милионни тиражи, то поне са много скъпи рекламни лица и всеки, който иска да попадне с продукта си в техен клип, ще трябва да плати много.