45 милиона от скрита реклама за Бонд

Създателите на новия филм за Джеймс Бонд планират да получат 45 милиона долара от скрита реклама в лентата.

Компаниите "Сони", агент по продажбите, и "Метро Голдуин Майер", производител на филмите, в близко бъдеще ще изпратят подобни оферти до потенциални рекламодатели. Предвижда се приходите от скрита реклама да възлезнат на една трета от целия бюджет на филма с работно заглавие "Бонд 23". Той трябва да излезе по кината в края на 2012 година, когато ще се чества 50-ата годишнина на поредицата за агент 007.

Това е най-голямото подобно предложение в  историята накиното. Досегашният рекорд е на Стивън Спилбърг. Във филма "Особено мнение" от 2002 г. са получени 20 млн.долара за скрита реклама. В лентата се включват компании като Lexus, Bulgari и American Express. Досегашният най-изгоден договор за скрита реклама във филми за Бонд е сключен с BMW. Според него Джеймс Бонд трябваше в три филма от 1995 г. насам да кара само автомобили на тази марка.



flash