Apple води в продуктовото позициониране във филми през 2010

Apple оглави класацията за продуктово позициониране след като произвежданите от компанията iPad, iPod и други нейни устройства присъстват в 30 % от топ филмите в американския боксофис през 2010.

Филмът с най-много застъпени производства на гиганта, "Iron Man 2", включва цели 64 продукта, според Brandchannel, уебсайтът на глобалната консултантска компания в областта на брендовете Interbrand.

Сайтът пише, че е идентифицирал 591 марки продукти в 33 филма, достигнали до номер 1 в боксофиса през 2010, или средно 17,9 продукта на филм. Това е леко увеличение от 17,5 %. Apple има "роли" в творби от "Kick Ass" през "The Other Guys" до "Toy Story 3".

С това си представяне компанията изпреварва следващите я Chevrolet, Ford и Nike. Тя получава наградата за цялостно продуктово позициониране Brandcameo, връчвана за най-забележимо присъствие във филми № 1 в американския боксофис през годината.



flash