Спечели с Milva в играта по Радио Fresh!

С настъпването на пролетта имаме нужда от цялостно освежаване, възстановяване и подготовка на тялото за по-топлите месеци.
 
През зимата кожата и косата  са подложени на стресови фактори от ниските температури. В процеса на сезонното адаптиране - и не само тогава, отлично решение дават продуктите на Милва, които са качествени и бюджетни.
 
Фирма "Милва продукт" е собственик на регистрираната търговска марка "Милва/Milva", защитена във всички държави от ЕС, както и в някои страни извън съюза. Тя е на българския и европейския пазар повече от 25 години. Специализирана е в създаването на козметични продукти, с акцент върху грижата за коса. Вдъхновени от естествената среда, продуктите на Милва са с активни растителни и натурални съставки. Винаги, когато е възможно, се предпочита да се използват билки, набрани в дивата природа.  
 
Фирмата има собствена лаборатория, в която се извличат натуралните екстракти, използвайки уникален, разработен от нея метод за студена екстракция, който гарантира максимално запазване на полезните съставки. 
 
Популярни серии на марката са: серията с хинин, серията с кофеин, серията с бяла хума и серията, вдъхновена от българските билки и натурални продукти /коприва, лайка, смрадлика, шипка, невен, кестен и др./. Разгледайте портфолиото на Милва и се запознайте с новите им продукти: оризов шампоан, хиалуронов шампоан и лосион тук: https://milvacosmetics.com/bg/produkti
 
От Милва продукт споделят за техните иновации: "Ние сме първите, които преди 25 години вложихме хумата в готови козметични продукти. Първо създадохме сапун, а след това разширихме гамата с шампоан, душ гел, маска за коса, течен сапун и паста за зъби. През 2002 възобновихме употребата на един забравен, но много ефективен козметичен продукт – хинина. Първоначално произведохме хининова вода и шампоан, а след това комбинирахме хинина с други натурални активни съставки, които разширяват действието му и създадохме най-голямата гама от хининови продукти в Европа. Много от тези продукти са наша иновация и са уникални. 
 
Ние сме ангажирани към опазването на околната среда и здравето на нашите клиенти. Всички опаковъчни материали (целулоза, пластмаси, метали) са 100% рециклируеми. Производственият процес на Milva е на затворен цикъл, който не отделя вредни емисии във въздуха, водата или почвата. Използваме 100% собствена слънчева енергия. Нашите козметични продукти не се тестват и никога не са били тествани върху животни." 
 
А сега може да си спечелиш награда от Milva, ако участваш в играта по Радио Fresh! За да се включиш в дневния жребий, отговори вярно на въпроса ни във Фейсбук страницата на Радиотo. Всеки ден един измежду всички дали верен отговор ще спечели награда от Milva, която включва пакет с продукти на марката, посочени на визията към дневния въпрос, плюс един продукт по избор от сайта milvacosmetics.com, плюс продукт изненада!
 
Официални правила за участие и срок на промоцията: 24-28.03.2025 г.
 
Списък на спечелилите:
24.03 Rumjana Marinova
25.03 Galina Gocheva
26.03 Tanya Argirova
27.03 Валентин Димитров
28.03 Нина Василева

Свързани новини

Спечели страхотна Inter Ceramic награда

24.04.2025

Спечели награди от Дансон

22.04.2025

Спечели двоен билет за Moto Expo 2025!

08.04.2025

Спечели с ionelli.bg!

04.03.2025

Gift Come True – подари емоция!

04.03.2025


flash