- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
Търси в сайта...
“Любов” на Pavell & Venci Venc’ и Михаела Филева направи фурор в интернет
Само за 24 часа след премиерата си в Деня на Св. Валентин, видеото към сингъла “Любов” на Pavell & Venci Venc’ и Михаела Филева е гледано над 170 хиляди пъти, има над 11 хиляди харесвания и повече от 700 коментара, които го изстреляха директно на втора позиция в YouTube класацията “Популярни” (Trending).
Проектът “Любов” не е първата колаборация между Pavell & Venci Venc’ и Михаела Филева. Първата обща песен на звездите е “Ако ти дам всичко” с участието на ъндърграунд рапъра Martz, включена в първия албум на Pavell & Venci Venc’ – Setaabrat. Pavell пък e автор на текста на новия самостоятелен сингъл на Михаела “Конец”, както и съавтор на музиката заедно със самата изпълнителка.
“Любов” идва след няколко месеца, в които Pavell, Venci Venc‘ и Михаела работят по различни варианти за парче, което да запишат заедно. Лиричното звучене и спонтанно написаният текст на песента водят до решението тя да се пази в тайна и да бъде представена именно на 14 февруари.
Видеото към сингъла е дело на самите артисти. Без да планират предварително, те го заснемат по време на скорошно пътуване в града на любовта Париж, където Venci Venc’ прави предложение за брак на приятелката си на върха на Айфеловата кула. “Изгледахме материала и бяхме единодушни, че няма по-подходящи кадри от тези, които са заредени с естествената ни емоция, както е и в самото парче”, споделя Pavell, а Venci Venc‘ допълва “Не съм очаквал, че един толкова интимен, споделен само с най-близките ми приятели момент, като предложението за брак, ще стане част от наш клип. Надявам се това да вдъхнови и други хора да бъдат смели, защото наистина вярвам, че отговорът на всичко е любов.”
Вече 11 поредни седмици Pavell & Venci Venc’ оглавяват класацията на най-излъчваните български песни в ефир с “Вдигам Level”, а видеото към хит сингъла им е с над 5 милиона гледания в платформите за видео споделяне.