- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Лейди Гага печелела 30 млн. долара годишно от "Туитър"
Лейди Гага печели 30 млн. долара годишно от профила си в "Туитър", пише сайтът NME.com, позовавайки се на материал в Wall Street Journal.
Изпълнителката на хита Born This Way е изградила толкова силна връзка с последователите си в социалната медия, че тя е на стойност една трета от обявените 90 млн. долара доход на певицата през миналата година, твърдят маркетинг експерти.
Маркетинг мениджърът Джон Бонини, който работи за Impact Branding & Design, твърди, че публичността и директната връзка, която певицата е развила със своите почитатели през сайта помага за повишаването на нейната способност за печалба. Нещо повече, по този начин става по-вероятно нейните фенове да поръчват и купуват музиката й, вместо да я теглят незаконно.
"Тя наистина ги ангажира и ретуитва неща, които те казват, сякаш е една от тях", допълва той.
Популярността на Лейди Гага в "Туитър" няма равна. В началото на март тя се превърна в първата личност в социалната мрежа с 20 млн. последователи в сайта, с което изпревари Джъстин Бийбър (18,1 млн.), Кейти Пери (15,75 млн.) и Риана (14,49 млн.). За сравнение, американският президент Барак Обама е на осмо място в класацията за хора с най-много последователи в "Туитър" с 12,84 млн. души.
През май миналата година Гага стана и първата личност, привлякла 10 млн. последователи, които през януари 2012 г. станаха 18 млн.
Преди броени дни през профила си в "Туитър" певицата обяви, че възнамерява да спре коментарите и изявите си в медиите за известно време след излъчването на интервюто й с Опра Уинфри на 18 март. Тя твърди, че няма какво повече да каже на пресата от казано в него.
dnevnik.bg