- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Дакота Фанинг стана Лолита
Дакота Фанинг е любимка на режисьорите още от малка. Сега – навършила 17 години, тя се впуска и в света на модата.
Актрисата е новото рекламно лице на последния аромат на Marc Jacobs. Парфюмът носи името Oh, Lola! а снимките за рекламната кампания са определени от повечето критици като провокативни.
Фанинг е представена като героинята на Набоков Лолита от едноименния роман. Излъчването на Дакота определено пасва с образа на Лолита, а като бонус се явява и факта, че актрисата е едва на 17 години и е непълнолетна.
Самият дизайнер е казал, че още от самото начало е мислил именно Дакота Фанинг да е рекламното лице на парфюма му. Тя чудесно пасвала в представите му за Лолита.
Дакота започва да се снима в киното от много малка, а на 12 години й е първата модна фотосесия. Иронично, това е същата възраст, която Набоков е определил за своята Лолита – момиче с разкрепостена сексуалност, което има връзка с доста по-възрастен от нея мъж.
Парфюмът Oh, Lola! е в красиво розово шишенце, а капачката му представлява огромно розово цвете. Ароматът вече е пуснат на американския пазар. Интересното е, че опаковката на парфюма, който Джъстин Бийбър пусна, прилича поразително много на този на Марк Якобс. От компанията на дизайнера обаче решиха да не съдят Бийбър, защото така или иначе техният парфюм се радва на много повече популярност.
actualno.com