- 13:00
- Хитовете днес
- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
Забраниха реклама в UK заради друсана танцьорка

Британски регулатор забрани телевизионна реклама за парфюма на Yves St Laurent "Belle D'Opium" в отговор на оплаквания, че танцуващата звезда-жена в нея изглеждала като наркоманка.
The Advertising Standards Authority (ASA) заяви, че рекламата, която показва красавицата в съблазнителен танц под звуците на барабан, след това да се гърчи на пода е "безотговорна и неприемлива за излъчване". "Загрижени сме, че в контекста на рекламата, Красавицата е показана да движи пръста си по вътрешната страна на ръката, което може да се разглежда като симулация на инжектиране на опиати в тялото", се казва в решението на ASA, предизвикано от 13 оплаквания.
То отбелязва, че "Opium" е добре известна марка дизайнерски парфюм и самата тя не е проблем, също така се признава, че от YSL са провели изследване на потребителите и са установили, че повечето зрители не намират рекламата за обидна. Дизайнерската къща добавя, че, основано на ТВ рейтинги, близо 44 милиона души са гледали рекламата поне по веднъж и те не са получили нито едно оплакване.
От регулатора отговарят на този аргумент, че той се основава на реклама с дължина 1 минута, поместена на сайта на парфюма, докато телевизионният вариант е съкратен до едва 20 секунди, които включват най-драматичните сцени.