Lady Gaga в кампания Жертване на дигиталния живот

Lady Gaga, Justin Timberlake и други знаменитости се включиха в кампанията "Жертване на дигиталния живот" в полза на благотворителната фондация на Алиша Кийс "Да поддържаме дете живо". 

 За целта звездите ще се изключат от социални медии като Facebook и Twitter за Световния ден за борба със СПИН, който е в сряда. Те ще се включат отново, когато бъдат набрани 1 милион щатски долара. В кампанията участват също Дженифър Хъдсън, Райън Сийкрест, Ким и Клои Кардашиан, Елайджа Ууд, Серина Уилямс, както и съпругът на Алиша Кийс Суиз Бийтз. Звездите заснеха специални видеоклипове за последните си туитове и ще се появят в реклами, показващи ги да лежат в ковчези. Те символизират това, което кампанията нарича дигиталната им смърт.
    
"Толкова е важно да Ви шокираме толкова, че да Ви събудим - каза Кийс. - Не е вярно,  че хората не се интересуват или че не искат да направят нещо. Всъщност те не са мислили за това". Кампания представя болестта в перспектива.  "Това е пряк и емоционален, както и малко саркастичен начин, да накараме хората да обърнат внимание" - добави Кийс    Фондацията на Алиша Кийс започна работа през 2003 г. Тя  подкрепя семейства, засегнати от ХИВ и СПИН в Африка и Индия.


flash