- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
- 14:00
- "Абсолютно Fresh!" с DIA
- 18:00
- "Power Request по Fresh!" с Рая
- 20:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Търси в сайта...
Lady Gaga в кампания Жертване на дигиталния живот
Lady Gaga, Justin Timberlake и други знаменитости се включиха в кампанията "Жертване на дигиталния живот" в полза на благотворителната фондация на Алиша Кийс "Да поддържаме дете живо".
За целта звездите ще се изключат от социални медии като Facebook и Twitter за Световния ден за борба със СПИН, който е в сряда. Те ще се включат отново, когато бъдат набрани 1 милион щатски долара. В кампанията участват също Дженифър Хъдсън, Райън Сийкрест, Ким и Клои Кардашиан, Елайджа Ууд, Серина Уилямс, както и съпругът на Алиша Кийс Суиз Бийтз. Звездите заснеха специални видеоклипове за последните си туитове и ще се появят в реклами, показващи ги да лежат в ковчези. Те символизират това, което кампанията нарича дигиталната им смърт.
"Толкова е важно да Ви шокираме толкова, че да Ви събудим - каза Кийс. - Не е вярно, че хората не се интересуват или че не искат да направят нещо. Всъщност те не са мислили за това". Кампания представя болестта в перспектива. "Това е пряк и емоционален, както и малко саркастичен начин, да накараме хората да обърнат внимание" - добави Кийс Фондацията на Алиша Кийс започна работа през 2003 г. Тя подкрепя семейства, засегнати от ХИВ и СПИН в Африка и Индия.