Манекенките с нормално тегло повишават продажбите

Моделите, чиито мерки се доближават до тези на обикновените жени, повишават продажбите на драхи и аксесоари, показва проучване, цитирано от бгнес
 
Макар по традиция манекенките да са изключително слаби, наскоро наложените в редица страни по света забрани на прекалено кльощавите модели може би ще помогнат в бизнеса на модните компании. Британските учени са извършили серия проучвания върху жени между 18 и 25 години. Те са им дали модни снимки, предназначени за маркетингова кампания. На част от тях моделът е бил в размер 0, а на друга – със среден размер, сходен до мерките на изследваните жени. Оказало се, че когато става въпрос за модни компании, чиито имена не са чували, дамите предпочитат рекламите, в които манекенките са с нормално тегло.
 
Що се отнася до известните брандове, разлика в мненията не е имало. Самочувствието на жените обаче също се е отразило на мнението им – дамите с по-ниска самооценка определено предпочитали продуктите, рекламирани от жени, чиито тела приличат на техните.

Свързани новини

Жертвите са жени от САЩ

16.05.2024

Най-очакваното модно събитие

20.02.2024

Кой е цветът на 2024?

19.01.2024

Пробуждане на модата

21.11.2023

Секс иконата захвърли веригите на грима

11.10.2023


flash