Romeo Beckham увеличи продажбите на Burberry

Синът на David и Victoria Beckham Romeo е станал повод за нарастване на търсенето на луксозната британска компания Burberry.
 
Дванадесетгодишното момче участва в кампания на марката за луксозни стоки миналата година, припомня бгнес. След като Romeo се е появил в четириминутна реклама за Burberry, продажбите на палта, чанти и други продукти са се увеличили с 14% в САЩ, Европа и Близкия изток до 600 млн. паунда.
 
Изпълнителният директор на марката Christopher Bailey, който е близък приятел на майката на Romeo Victoria, по-рано каза, че работата с момчето е "абсолютна радост". Според непотвърдена информация Romeo е получил 45 000 паунда, за да участва в рекламата. 

Свързани новини

В памет на Карл Лагерфелд

07.06.2024

Жертвите са жени от САЩ

16.05.2024

Най-очакваното модно събитие

20.02.2024

Кой е цветът на 2024?

19.01.2024

Пробуждане на модата

21.11.2023


flash