Първата рекламна кампания за бельо без фотошоп (галерия)

Всички знаем, че снимките на моделите - особено тези на бельо - се обработват. И не само за постигане на по-добро кадриране или цветове, а за пълното изтриване на всеки "дефект" по кожата, тялото и лицето. Дори когато въпросните "дефекти" не само не са никакви дефекти, но и са чисто физически неизбежни в реалния живот - като например нагънатата кожа при сядане или извиване на тялото - на снимките са напълно забранени. Всичко трябва да е гладко, съвършено и ... пластмасово.
 
Досега това беше хегемония, срещу която никой не дръзваше да застане и макар всички да признаваха, че не дава добър сигнал към жените - особено по-младите момичета - се оправдаваха с аргумента "всички правят така". Е, вече не. Марката Aerie направи немислимото - отказа се от компютърното обработване на снимките на моделите си. Да, разбира се, моделите все пак са модели - имат хубави тела и кожа, но телата им са човешки и реални - което означава постижими. 
 
Слоганът на кампанията е "Истинската ти си секси" и идеята на бренда е да покаже, че продуктите им са за нормалните жени, които имат право да се чувстват комфортно в кожата си, вместо да се сравняват с абсолютно непостижим във фалша си идеал.

Свързани новини

В памет на Карл Лагерфелд

07.06.2024

Жертвите са жени от САЩ

16.05.2024

Най-очакваното модно събитие

20.02.2024

Кой е цветът на 2024?

19.01.2024

Пробуждане на модата

21.11.2023


flash