- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
Търси в сайта...
"Вездесъщият" с успешно представяне пред членовете на Академията
През изминалата седмица се състоя най-интензивната част от промоционалната кампания на филма на Илиян Джевелеков "Вездесъщият", който се състезава за номинация за наградата Оскар в категорията "Чуждоезичен филм". В ключови кина в Лос Анджелис бяха организирани редица прожекции, на които присъстваха множество членове на Американската филмова академия.
Едно от основните събития беше участието на филма в цикъла Awardsline на престижната професионална медия DEADLINE HOLLYWOOD, която избира да покаже една малка част от 87-те заглавия от цял свят, които се състезават за номинация.
След всяка от прожекциите режисьорът Илиян Джевелеков, актьорът Велислав Павлов и Мила Войникова от продуцентския екип имаха срещи с публиката. Отзивите до този момент са изключително добри.
Членовете на Академията са впечатлени от актуалната тематика на филма и световната й валидност. Обсесията на главния герой (Велислав Павлов) да следи всички около себе си със скрити видеокамери показва много аспекти от съвременния живот, които засягат както обществото като цяло, така и лично всеки от нас. Високи оценки и комплименти получиха всички елементи на филма – сценарий, актьорска игра, определяна като "феноменална", дизайн, монтаж, музика.
В следващите седмици предстоят още допълнителни прожекции в Лос Анджелис. В началото на декември членовете на Академията подават гласовете си и в средата на месеца ще бъдат обявени 9-те заглавия, които ще продължат състезанието за номинация, до която ще достигнат само пет филма.
Лентата на "Мирамар филм" излезе по екраните в България преди една година, малко след като получи наградата за Най-добър филм на фестивала "Златна роза" във Варна, заедно с още четири отличия. До този момент филмът е получил още множество награди и сега изглежда, че има шанс да напредне в състезанието за една от най-желаните статуетки в киното.
Кампанията се реализира с медийното партньорство на NOVA, радио FM+, радио Z-Rock, радио Fresh.