5-те принципа на "ръчната диета" - колко храна да се поема наведнъж

Когато всичко е с мярка, не страда нито здравето, нито талията. Това припомнят от научно-популярното списание Guard Your Health като цитират и редица изследвания, които доказват, че напоследък преяждането се превръща в "масов спорт", пише manager.bg. 
 
А в същото време, за да влезете във форма, не е нужно да се подлагате на тежки диети и да се тормозите постоянно само с варени броколи. Достатъчно е просто да въведете ред в хранителния си режим и да започнете да дозирате правилно количествата с помощта на 5 принципа, базирани на лесен ориентир - вашата собствена ръка.
 
 
5-те принципа на ръчната диета
1. Свийте двете си ръце в шепи и ги допрете една до друга - това е количеството зеленчуци, които ви се полагат за деня.
2. Предната част на юмрука със свити пръсти е вашата дневна норма бавни въглехидрати (ориз, варива, макаронени изделия, хляб).
3. Очертанието на дланта без пръстите е парчето месо, което можете да си позволите на ден.
4. Свитият юмрук в целия си обем се равнява на количеството плодове, което трябва да изяждате всеки ден, за да сте здрави.
5. Горната фаланга на показалеца е количеството животински мазнини, които можете да приемате на ден без вреда за фигурата.
 
Запомнете как изглежда вашата дневна порция храна, измерена по този начин и я разделете на три части - сутрин, обед и вечер. Това е, нищо сложно, нали?

Свързани новини

6 начина да ускорите метаболизма

22.03.2017

10 начина да се преборим със стреса

21.03.2017

5 чести грешки във фитнеса

21.02.2017

11 храни, които могат да ви подмладят

17.02.2017

Как да заспите само за една минута

16.02.2017

Коментари


flash