- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Търси в сайта...
BTS влиза в партньорство със стрийминг услугата Disney+
Хитовата К-поп група BTS влиза с няколко различни проекта в стрийминг услугата на гиганта Disney.
В официално съобщение холивудският хегемон обяви, че ще добави нови оригинални предавания с участието на всички членове на южнокорейската поп група, като част от акцентирането върху азиатските програми.
Очакват се пет нови заглавия с HYBE, продуцентската компания на BTS. Поне два от новите проети ще бъдат заснети с цялата група, включително и специален концерт в Лос Анджелис и документална поредица зад кулисите. Disney очаква премиерата да бъде идната година. В записано видео съобщение, групата казва, че очаква с нетърпение да покаже на феновете "една по-близка и лична страна от нас".
BTS се радват на главоломен успех през последните години, привличайки милиони от фенове по целия свят, известни като "Армията". Наскоро обаче седемте изпълнители в групата обявиха, че ще си вземат почивка от сцената. Някои от членовете казаха, че обмислят солова кариера.
Ви (V) - една от звездите на BTS, ще има риалити шоу по Disney+. Документалният филм на групата пък ще надникне в ежедневието им, "докато се подготвят за следващия етап от кариерата си", казаха от Disney и HYBE в съвместното изявление.
Условията на сделката не са оповестени, пише CNN. Този ход обаче показва големите амбиции на Disney да се фокусира върху таланти от най-високо ниво, докато продължава да преследва Netflix и да печели от скорошната вълна на популярност около азиатското съдържание и култура.
Миналата година например бумът в сериалите направи "Игра на калмари" - южнокорейският хит на Netflix, който се превърна в топ шоу в световен мащаб. Disney каза, че е постигнала голям успех със заглавия като "Snowdrop" - също корейски сериал, който напоследък се превърна в едно от най-гледаните заглавия в цяла Азия.
"Това сътрудничество представлява нашата творческа амбиция – да работим с емблематични създатели на съдържание и топ звезди в Азиатско-Тихоокеанския регион, така че техният талант да може да се радва на масовата публика“, каза Джесика Кам-Енгъл, ръководител на съдържанието на Disney за Азиатско-Тихоокеанския регион. "Вярваме, че тези нови заглавия ще завладеят потребителите по целия свят и очакваме с нетърпение да въведем повече музикално съдържание в нашата услуга."
Този ход е част от голямо разширяване на азиатското съдържание, обявено от компанията миналия октомври. Планират се повече от 50 оригинални заглавия от региона до 2023. Новите предавания ще са от Южна Корея, Япония, Австралия, Тайван и Индонезия. Много от програмите ще бъдат представени на местните езици.
Netflix също налива пари в оригинално съдържание на азиатски език и рекламира глобалния успех на своите корейски и японски програми по-специално. Но акциите на компанията са изправени пред натиск през последните месеци, след като през април разкри, че е загубила абонати за първи път от десетилетие. Новината поднови дебата за дългосрочните перспективи пред стрийминг платформите.
Инвеститорите обаче изглеждат по-спокойни за Disney. Компанията отчете през май, че е добавила повече абонати в Disney+ от очакваното през изминалото тримесечие, като общият им брой достигна 137,7 милиона. От месец юни Disney+ тръгна и в България.