- 11:00
- Fresh! Top 30
- 13:00
- Хитовете днес
- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
Netflix обяви риалити "Игра на калмари" с колосална парична награда
Стрийминг гигантът Netflix обяви, че започва кастингът за участници в телевизионно риалити шоу, вдъхновено от най-популярния му сериал "Игра на калмари" ("Squid Game").
Естествено, залогът няма да бъде живот или смърт, както е в телевизионната поредица, която се превърна в истински хит с първия си сезон и вече е в ход работата по втория.
Идеята е 456 доброволци от цял свят да играят детските игри, а наградата е огромната сума от 4,56 милиона долара, която ще спечели последният "оцелял".
От платформата обявиха, че новата риалити поредица ще бъде от 10 епизода и ще се казва "Игра на калмари: Предизвикателството" ("Squid Game: The Challenge"). Играта ще предложи "най-голямата еднократна парична награда в историята на риалити телевизията", се казва в съобщението.
"Докато играчите се състезават в игрите, вдъхновени от оригиналното шоу, плюс изненадващи нови допълнения, техните стратегии, приятелства и воля ще бъдат поставени на изпитание, докато се елиминират помежду си", съобщават още от Netflix.
Участниците трябва да са поне 21-годишни и може да са от цял свят. Те трябва да говорят английски език и да са на разположение за поне четири седмици в началото на 2023 година.
456-те участници са аналогия към първия сезон на тв поредицата, в който главният персонаж Сионг Джи-хун - последният оцелял, бе "Играч 456".
"Игра на калмари" държи рекорда за най-популярната поредица на Netflix за всички времена със 111 милиона зрители през първите 28 дни от стартирането му. Режисьорът, сценарист и изпълнителен продуцент на проекта Хуанг Донг-ху, който потвърди за втория сезон в понеделник, написа: "Отне ми 12 години, за да осъществя първия сезон на "Squid Game" миналата година. Бяха необходими 12 дни, докато "Squid Game" се превърне в най-популярния сериал на Netflix."