Как да се преборите с умората през деня

Има начини да преодолеете постоянната умора през деня, припомня manager.bg. Ако напоследък постоянно ви се спи и нямате енергия да излезете с приятелите или семейството си след работа, вземете предвид следните съвети:
 
Внимавайте с менюто или диетата си
Замислете се за начина, по който се храните в последните седмици. Избягвайте големите порции, които ви натежават през деня и от които ви се доспива. Вместо да се храните три пъти на ден обилно, опитайте да приемате същото количество храна при 5-6 хранения. Това ще помогне на пиковете и спадовете на кръвната ви захар. Гроздето, плодовете и зеленчуците, които съдържат магнезий (като авокадото, бананите, ядките, бобовите растения и зелените зеленчуци) са източник на полезна енергия, която се задържа в тялото по-дълго.
 
Правете упражнения
Спортувайте. Ходете на фитнес, вървете пеша, танцувайте, плувайте, бягайте, натоварвайте сърцето си и го карайте да поема повече кислород, за да се оросяват мозъкът и мускулите ви. Физическото натоварване ще ви направи по-издръжливи. То е страхотен начин да редуцирате стреса.
 
Трябват ви поне 8 часа сън в денонощието
Майка ви не се е шегувала, като ви е казвала, че организмът има нужда от 8 часа сън. Природата е ненадмината в това да рестартира мозъка и тялото чрез най-силното си оръжие - съня. За да сте сигурни, че по-лесно ще се пренесете в страната на сънищата и че ще си прекарате по-добре там, избягвайте да гледате преди лягане телевизионни шоута с напрегнат сюжет или филми, които стимулират мозъка и карат сърцето да бие по-бързо. Чаша топло мляко преди лягане ще ви помогне да релаксирате по-добре нощем. Бавната, тиха музика в спалнята или записите със звуци от природата ще ви накарат да се почувствате сънени. Можете да се успокоите и с ароматни масажни масла и свещи.
 
Миризмата на лавандула действа най-отпускащо
За да се унесете в сладка дрямка, изгасете част от лампите в спалнята няколко часа преди да заспите и проверете дали температурата в стаята не е прекалено висока или твърде ниска.   

Свързани новини

Великденски обичаи по света

24.04.2019

5 грешки, които допускаме рано сутрин

10.04.2019

13 начина да преборим пролетната умора

09.04.2019

Топ 6 идеи за пътуване през уикенда

05.04.2019

11 навика за целодневна продуктивност

03.04.2019

Коментари


flash