6 йога упражнения, които премахват болките във врата

В днешно време хроничните болки във врата са нещо съвсем обичайно за работещия човек, който цял ден прекарва в седнало положение пред компютъра, пише woman.hotnews.bg. Затова е желателно след работа и през уикенда да практикуваме спорт, който да ни раздвижи и загрее, така че да не се получават схващания. 
 
В никакъв случай не бива да пренебрегваме тялото и индикациите, които ни дава то, макар и болките във врата и гръбнака да ни се струват нещо толкова обичайно и едва ли не безобидно. Ето 6 йога упражнения, които ще ви помогнат да премахнете мъчителните болки във врата. 
 
1.Сложете ръце зад главата си 
Тази разгрявка отваря раменете ви и това автоматично облекчава болката във врата. По този начин, според йогите, отваряме и сърцето си. Просто сложете ръцете зад главата си и преплетете пръсти. Отпуснете се и изпъвайте лактите назад, колкото можете. 
 
2. Допрете брадичка до гръдния кош
Седнете и изправете гърба. Бавно и внимателно отпуснете главата надолу, докато брадичката не допре гръдния кош. По този начин ще разтегнете врата си и ще облекчите болката. 
 
3.Погледнете назад 
Може да сте прави, може и да седнете, в зависимост как ви е по-удобно. Изправете гърба, вдишайте дълбоко, обърнете главата си назад без да извъртате тялото си и издишайте. 
 
4.Повдигане и отпускане на рамената 
Болката във врата винаги е придружена от схванати рамене. Ако в тях има напрежение, то и във врата ще има. Седнете и вдишайте и през това време бавно повдигайте раменете, стремете се да достигнат ушите. Докато издишвате изтеглете раменете си назад и ги върнете в изходна позиция. Повторете упражнението три пъти. 
 
5.Разтягане на раменете 
Повдигнете и отпуснете раменете си, след това преплете пръстите си зад кръста. Вдишайте и едновременно с това изпънете ръцете си максимално назад. Издишайте и се отпуснете. 
 
6.Ухо до рамото 
Това упражнение отпуска мускулите, които обикновено се пренапрягат, когато седите дълго време на бюрото пред компютъра. Вдишайте дълбоко и издишайте, навеждайки дясното си ухо към дясното рамо. След това вдишайте и изправете главата си и издишайте, навеждайки лявото си ухо към лявото рамо. За да бъде упражнението още по-активно, можете да натиснете главата си с ръка, когато я накланяте на ляво или на дясно, за да добавите допълнително тежест. 

Свързани новини

14 начина да се отърсите от стреса

14.06.2017

12 признака, че ядете твърде много захар

12.06.2017

4 храни, които засилват метаболизма

09.06.2017

Спим най-добре във вторник вечерта

06.06.2017

8 изключителни ползи от масло от ший

02.06.2017

Коментари


flash