12-те храни, които най-бързо топят мазнини

Ако искате бързо да се справите с излишните мазнини, просто заредете кухнята и хладилника си със следните 12 храни. Те са здравословни, лесно достъпни и са най-добрите приятели на красивото здраво тяло, уверява woman.hotnews.bg. 
 
1. Орехи
Всички ядки съдържат омега-3 алфа-линоленова киселина, но в не много големи количества. По-силното им оръжие са мононенаситените мазнини. Орехите съдържат най-много полезни вещества и най-голямо количество омега-3 алфа-линоленова киселина, около 3 грама в една ядка. 
 
2. Джинджифил
От векове насам джинджифилът се използва като лек за проблеми с храносмилателната система. Той е изключително полезен, защото отстранява възпаленията, убива микробите и подобрява кръвното налягане. Освен това ни помага да горим калории, още докато ядем. 
 
3. Овесена каша 
Овесените ядки са здравословни, защото понижават кръвната захар и инсулина. Те са бавно усвояващи се въглехидрати, което ви кара да горите много повече калории, отколкото ако приемате бързо усвояващи се въглехидрати. 
 
4. Авокадо
Мононенаситените мазнини, които се съдържат в авокадото, се изгарят изключително бързо по време на тренировка и спомага за разграждането на захарта. 
 
5. Сьомга
Това е рибата, известна с неприлично голямото количество на омега-3 киселини, което съдържа. Тя е изключително популярна като здравословно ястие и почти няма диета, която да не я включва. 
 
6. Соя
Извор на протеин, който спомага за изграждането на мускулна маса и засилва усещането за ситост, съответно намалява апетита. 
 
7. Ленено семе 
Съдържа солидно количество омега-3 алфа-линоленова киселина. 
 
8. Грейпфрут
Доказано е, че грейпфрутът спомага бързото и трайно сваляне на килограми, стига да бъде консумиран достатъчно често. Освен това той ни кара да отслабваме, дори и без да променяме драстично хранителния си режим. Това е така заради способността на грейпфрута да занижава нивото на инсулина и благодарение на химикала, който съдържа, наречен "наригин“, който предотвратява натрупването на мазнини в тялото. 
 
9. Мед
Да, той е пълен със захар, но има учудващо нисък гликемичен индекс. Поддържа нивото на инсулина ниско и спомага за бързото горене на калории. Медът е богат и на азотен оксид, което подобрява метаболизма. 
 
10. Фъстъчено масло 
Прословутите мононенаситени мазнини правят магията и при фъстъченото масло. Не се залъгвайте да си купувате нискомаслено фъстъчено масло, защото при него са отстранени полезните съставки. Освен това, макар и да е подозрително вкусно, фъстъченото масло няма да ви накара да напълнеете. 
 
11. Яйца
Яйцата правят мускулите, много странно, че ги причисляваме към храните, които топят мазнини и то бързо. Редица проучвания доказват, че хората които закусват с яйца, през деня имат много по-слаб апетит и горят калории много по-бързо. 
 
12. Чили люспи
Лютите чушки съдържат съставката капсаицин, която спомага бързото горене на калории, контролира апетита и потиска желанието ни да ядем повече, отколкото трябва. Между другото ефектът е още по-силен, когато капсаицинът се съчетае с кофеин.

Свързани новини

18 трика срещу пролетната умора

28.03.2017

6 начина да ускорите метаболизма

22.03.2017

10 начина да се преборим със стреса

21.03.2017

5 чести грешки във фитнеса

21.02.2017

11 храни, които могат да ви подмладят

17.02.2017

Коментари


flash