- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
Най-гледаните видеклипове в YouTube за 2011
Сайтът за видео споделяне YouTube обяви кои са десетте най-гледани видеоклипа в Обединеното кралство за 2011 година, писа "Дейли Телеграф".
На върха на класацията е видео с "говорещо куче", озаглавено Ultimate Dog Tease. В него домашно куче движи устата си заедно с гласа на своя стопанин и се "оплаква" от това, което трябва да яде. Клипът е гледан на 70 млн. пъти.
Видеата, създадени от потребителите, са едни от най-типичните в сайта YouTube и са много по-популярни в сравнение с професионално заснетите, с които компанията собственик на сайта - Google, в днешно време се опитва да асоциира платформата.
Второто по гледаемост видео през 2011 г. във Великобритания е бил клипът на T-Mobile по повод кралската сватба, в който е пресъздадена високопоставената сватбена церемония с някои двойници на участващите в реалната такава, които се появяват, повтаряйки различни танцови стъпки. Рекламата на мобилната услуга е също така и начело на най-гледаните реклами в YouTube от хората в Обединеното кралство.
Трети по популярност е клипът със заглавие A Song by Charlie Sheen (Песен на Чарли Шийн), който е гледан над 37 млн. пъти. Видеото е съчетание от различни клипове с американския актьор, като гласът му е обработен в песен. През годината Шийн влезе на няколко пъти в медийните заглавия със странното си поведение на обществени места, както и изключването му от екипа на ситкома "Двама мъже и половина".
Клипът към песента Price Tag на Jessie J се превърна в най-гледаното музикално видео на 2011 г., докато дебютният сингъл на Ребека Блек към сингъла й Friday се превърна в най-гледаното музикално видео в YouTube и е на девето място в класацията за най-гледани видеа в платформата от Великобритания.
Видеото се превърна в сензация за една нощ, благодарение на социалните мрежи Facebook и Twitter и предизвика не особено ласкавата реакция на хиляди хора по света по повод начина, по който е създадена песента на 13-годишното момиче - родителите й плащат 2 хил. долара на американска фирма, която прави от децата звезди. Онлайн изданието на списание Time определи песента като "нова степен зле".
На четвърто място е клип, озаглавен Nyan Cat, а на пето - видео от прослушванията на предването "Великобритания търси талант" (Britain's Got Talent) през 2011 г. с изпълнението на IT специалиста Майкъл Колинс.
Шестата позиция е за клипа Masterchef Synesthesia - Swede Mason, а ведага след него е пети епизод от видео дневника на човек, нарекъл се Bad Man.
Предпоследното място е за две бебета - близнаци, които "провеждат" разговор на свой бебешки език.
Британците са гледали над 14 млн. пъти и видео анимация със заглавие asdfmovie4, която е на десето място в класацията.
dnevnik.bg