Козметичната марка на Бионсе с ново мащабно партньорство

Певицата обяви партньорството си с Ulta Beauty, което има за цел да "помага на жените“.
 
Daily Mail съобщава, че козметичната марка на Бионсе, Cécred, обявява Ulta Beauty за свой търговски партньор. Продуктите ѝ скоро ще бъдат налични в над 1 400 магазина на Ulta Beauty.
 
"През изминалата година помогнахме на толкова много хора да изградят по-дълбока връзка с косата си, създавайки общност, която променя представата за типична марка за грижа за косата", каза Бионсе пред WWD миналата седмица. "Историческото ни партньорство с Ulta Beauty представлява значима стъпка в нашето пътуване, за да направим Cécred достъпна в магазините и салоните в цялата страна, така че всеки да може да я изпробва".
 
Тя добави, че винаги е искала Cécred да бъде инклузивна сила на съвършенството, като инвестира в изследвания, наука и тестове за всички типове коса.
 
"Като чернокожа жена, често се сблъсквам с погрешното схващане, че можем да създаваме продукти само за коса като нашата", добави певицата. "Обществото се научило да се фокусира върху различията и това ни поставя в рамки. Но малко хора осъзнават, че тяхната коса и моята – независимо дали е къдрава, чуплива или права – имат много повече общи неща, отколкото различни".

Свързани новини

Певицата обяви дълго чаканата новина

05.02.2025

Тя отново показа голямото си сърце

14.01.2025

Певицата застава твърдо зад своя мъж

30.12.2024

Певицата разтърси родния си град

27.12.2024

Огромно признание за певицата

05.12.2024


flash