- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Търси в сайта...
Дрейк съди музикални компании заради Кендрик Ламар
Враждата между двамата рапъри претърпя изненадващ обрат.
Шест месеца, след като Кендрик Ламар издаде своя дис трак (от англ. Diss track - песен, чиято основна цел е да омаловажи или обиди друг човек или група) "Not Like Us", Дрейк предприема правни действия срещу Universal Music Group и Spotify.
Той твърди, че те са "увеличили изкуствено" популярността на песента чрез манипулации и подвеждащи практики.
Drake has initiated legal action against Universal Music Group and Spotify over allegations that the two companies conspired to artificially inflate the popularity of Kendrick Lamar’s ‘Not Like Us.’
byu/Realistic_Ad_6681 inKendrickLamar
Предварителната жалба е подадена от компанията на Дрейк, "Frozen Moments LLC" на 25 ноември в Манхатън. В обвинението се посочва, че Universal Music Group (UMG) е участвала в "схеми" за изкуствено увеличаване на популярността на песента. Също така се посочва, че UMG е наемала "неизвестни трети страни", които са използвали ботове за промотиране на песента и е плащала на радиостанции за увеличаване на ефирното време.
Според жалбата, подадена от Дрейк, Universal Music Group не се е доверила на случайността или обичайните бизнес практики при пускането на сингъла. Вместо това, компанията е предприела кампания за манипулиране и насищане на стрийминг платформите и радиоефира с цел песента да стане вайръл.
Също така, от Frozen Moments LLC обвиняват Universal Music Group, че е таксувала Spotify с "30% по-ниска лицензионна такса" за песента "Not Like Us", в замяна на което платформата активно я препоръчвала на потребители, търсещи други, несвързани песни и артисти.
Статистиката показва, че песента на Кендрик Ламар е пускана повече от 900 милиона пъти
От "UMG" категорично отрекоха обвиненията, наричайки ги "обидни и неверни". Представител на компанията подчерта, че тя "следва най-високите етични стандарти в маркетинговите и промоционални кампании. И нито една измислена и абсурдна правна аргументация не може да скрие факта, че феновете сами избират музиката, която искат да слушат".
Враждата между Дрейк и Кендрик Ламар е сред най-големите в хип-хопа през последните няколко години.