Ще промени ли Тейлър Суифт и Супербоул?

Най-голямото спортно събитие в САЩ е в нощта на 11 срещу 12 февруари. В решаващия двубой на Супербоул тази неделя ще се изправят отборите на "Канзас Сити" и "Сан Франциско Фортинайнърс".

Темите около двубоя сякаш обаче остават на заден план заради приятелката на Травис Келси (състезател на "Канзас сити чийфс") поп иконата Тейлър Суифт. Ще успее ли певицата да присъства на Супербоул и дали нейният приятел Травис Келси ще падне на колене, предлагайки ѝ брак - това са сред основните теми преди най-големия мач за годината в американския футбол.

Певицата се появи за пръв път на мач на отбора на Келси през септември 2023 г. и в началото просто се смяташе, че тя симпатизира на отбора или е получила покана. По-късно стана ясно, че Суифт е започнала да излиза с Келси, а ефектът върху американския футбол се оказа огромен. НФЛ съобщи, че гледаемостта на мачовете сред жените се е увеличила драстично. В групата между 12 и 17 години се наблюдава ръст от 53 процента, над 35 години 34%, а 18 и 24 години - 24 процентно увеличение на женската аудитория. Освен това неделен мач, на който Суифт присъстваше и беше показана десетки пъти от камерите, е имал аудитория от 27 милиона души и стана най-гледаният от миналогодишния Супербоул насам. Всичко това се отрази и върху самия Келси, като НФЛ отчете, че продажбите на неговия екип с №87 са скочили с 400%.

Освен това, през тази година се забелязва, че сред рекламодателите в Супербоул се завръщат брандове за красота и грижа за здравето. Две от тях ще дебютират, а третата се завръща след дълго отсъствие. Според експерти това има неоспорима връзка със Суифт.

По традиция, всяка година в специалната селекция реклами участват редица знаменитости. Този път сред тях са Лионел Меси, Виктория и Дейвид Бекъм, Дженифър Анистън и Джейсън Момоа. Знаете ли обаче колко струва една реклама по време на Супербоул? - 7 милиона долара за 30 секунди ефирно време. Впечатляващата сума е платил всеки рекламодател, който иска негов половин минутен клип да се върти на полувремето на финала на американската Национална футболна лига "Супербоул".

Иначе, относно самото спортно събитие - тазгодишният Супербоул ще счупи нов рекорд. 67.8 милиона американци ще направят залози с обща стойност от около 23.1 милиарда долара за предстоящия финален мач в Националната футболна лига. Планиращите да заложат възрастни са с 35% повече от миналата година, когато прогнозираните залози бяха за 16 милиарда долара. Прогнозите са направени от Американската гейминг асоциация. Също така те уточняват, че според залозите няма да има голям фаворит за победа в Супербоул.


Свързани новини

Тейлър Суифт обра наградите на MTV!

12.09.2024

Тейлър Суифт със специална награда

29.08.2024

След отменените концерти на Суифт

28.08.2024

Тейлър Суифт отново е рекордьор

26.08.2024

След трагичния случай в Саутпорт

22.08.2024


flash