TikTok ще помага на фестивала в Кан да повиши популярността си

Социалната мрежа TikTok - любимо на тийнейджърите царство на свръх късите клипове, стана официален партньор на кинофестивала в Кан - храм на пълнометражните филми, съобщи life.dir.bg.
 
"TikTok ще предложи на този престижен културен форум, на представените творби и всички тези таланти, голяма видимост сред над милиард потребители в света", обещава социалната мрежа, филиал на китайската групировка "Байт данс".
 
"Топ Гън: Маверик" ще бъде представен на кинофестивала в Кан
 
Социалната мрежа обещава също да разкрие "под уникален ъгъл какво се случва зад кулисите на фестивала, изкачването на стъпалата пред Фестивалния дворец и срещи с актьори". Тя обяви и конкурс за кратки видеа, като спечелилите го ще получат наградите си по време на фестивала.
 
Това партньорство "ще ни позволи да споделим магията на фестивала с по-голяма световна публика, която не по-малко обича киното", каза директорът на фестивала в Кан Тиери Фремо.
 
Тазгодишното 75-о издание на кинофестивала в Кан ще бъде открито на 17 май и ще продължи до 28 май.

Свързани новини

По истински случай

11.11.2024

Благодарим ти, Силви!

08.11.2024

Краят на една епоха

04.11.2024

Актрисата си призна сама

24.10.2024

Звезда номер 2790 - ето на кого е...

01.10.2024


flash