TikTok ще помага на фестивала в Кан да повиши популярността си

Социалната мрежа TikTok - любимо на тийнейджърите царство на свръх късите клипове, стана официален партньор на кинофестивала в Кан - храм на пълнометражните филми, съобщи life.dir.bg.
 
"TikTok ще предложи на този престижен културен форум, на представените творби и всички тези таланти, голяма видимост сред над милиард потребители в света", обещава социалната мрежа, филиал на китайската групировка "Байт данс".
 
"Топ Гън: Маверик" ще бъде представен на кинофестивала в Кан
 
Социалната мрежа обещава също да разкрие "под уникален ъгъл какво се случва зад кулисите на фестивала, изкачването на стъпалата пред Фестивалния дворец и срещи с актьори". Тя обяви и конкурс за кратки видеа, като спечелилите го ще получат наградите си по време на фестивала.
 
Това партньорство "ще ни позволи да споделим магията на фестивала с по-голяма световна публика, която не по-малко обича киното", каза директорът на фестивала в Кан Тиери Фремо.
 
Тазгодишното 75-о издание на кинофестивала в Кан ще бъде открито на 17 май и ще продължи до 28 май.

Свързани новини

Раздадоха "малките Оскари"

06.01.2025

"Носталгия" е дебютът на младата певица

18.12.2024

Ева Веселинова с онлайн предаване

06.12.2024

Коледно вълшебство

28.11.2024

Лятото на 2025 ще бъде горещо!

26.11.2024


flash