- 11:00
- Fresh! Top 30
- 13:00
- Хитовете днес
- 01:00
- Хитовете днес
- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
Търси в сайта...
Супершоу на финала на Супербоул
Супербоул манията тази нощ завладя света. Лос Анджелис Рамс е новият шампион - тимът вдигна трофея "Ломбарди", побеждавайки на финала на своя стадион "Софай Стейдиъм" отбора на Синсинати Бенгалс с 23:20
Супербоул (Super Bowl) е тотално шоу, което далеч не е само американски футбол. Мачът се предава в над 100 страни и аудиторията му надминава 300 милиона зрители. От десетилетие играта се отваря за света, включително благодарение на шоуто на полувремето, което привлича най-големите музикални звезди.
Тази година купонът бе празник на хип-хопа, а легендарните изпълнители - титаните Dr. Dre, Snoop Dog, Eminem, 50 Cent, Кендрик Ламар и Мери Джей Блайдж изпълниха емблематичните си хитове пред повече от 100 хиляди души на стадиона и милионите пред телевизионните екрани. Според първоначалната информация концертът на хип-хоп звездите струва повече от 17 милиона долара, което прави по един милион на минута!
Билетите за шоуто се продаваха на рекордната цена от 3000 до 3500 долара на човек! Сп. Esquire обаче припомня, че въпреки колосалните пари, за които става въпрос, хедлайнерите не получават заплащане от футболната лига за участието си в шоуто на полувремето.
Изданието пише, че изпълнението на една от най-големите сцени в света се превръща в реална финансова печалба под формата на увеличени продажби на музика. Когато Джъстин Тимбърлейк се представи през 2018 г., продажбите на музиката му нараснаха с 534% същия ден, а що се отнася до Лейди Гага, продажбите на нейния дигитален каталог нараснаха с 1000% след представянето й през 2017 г.
Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Kendrick Lamar, Mary J. Blige and 50 Cent asserted the power of hip-hop’s oldies generation on pop music’s most-watched stage, our critic @joncaramanica writes of the Super Bowl halftime show. https://t.co/aPkbMHjg4Q
— The New York Times (@nytimes) February 14, 2022
Изпълнението на тази сцена се оценява като "доброволчество", но със сигурност е повече от доходоносно и имиджово, а изпълнителите получават и договори с главния спонсор на шоуто полувремето - Пепси.