James Arthur с кампания в подкрепа на борбата с COVID-19

Любимият на българската публика британски артист и автор на песни James Arthur, който излезе на сцената на финала на X-Factor България през 2014, за да изпълни "Bound To You" в дует с Михаела Маринова, създаде своя благотворителна кампания, в подкрепа на борбата с COVID-19 и организациите SANE и NHS Charities Together COVID-19 Urgent Appeal.
 
За да насърчи хората да останат вкъщи и да се пазят по време на глобалната здравна криза, James стартира инициативата "Safe Inside" с нова музика, записана специално за целта, придружена от нови видеа и специален мърчандайз, като всички събрани приходи ще отидат в подкрепа на двете организации.
 
 
"Реших, че най-добрият начин да помогна е единственият, познат за мен – чрез музика. Преди няколко години написах песен, чийто текст отговаря на днешната действителност. Затова призовавам феновете си да останат вкъщи и да спасят нечий живот. Всички приходи ще бъдат използвани в помощ на работещите на първа линия и ще подпомогнат благотворителната организация за психическо здраве SANE", споделя James.
 
Концепцията на кампанията се базира на нова акустична версия на сингъла "Safe Inside", който излезе през 2016 и е част от #1 албума на James - Back From the Edge. Римейкът е записан и продуциран от него в домашното му студио по време на карантината и е наличен във всички дигитални платформи тук. Освен парчето, James пусна в продажба и модел суитчъри, с надпис "Safe Inside".
 
По-късно тази седмица изпълнителят ще пусне ново видео съдържание, което ще бъде представено в YouTube сериите "At Home Acoustic", както и видео играта за телефон "Safe Inside".

Свързани новини

#FreshNewMusic: най-новото в музиката

27.03.2023

Джеймс Артър с нов летен хит

03.06.2022

#FreshNewMusic тази седмица

01.04.2022

#FreshNewMusic - най-добрите нови албуми

15.11.2021

#FreshNewMusic (01-05.11.21)

05.11.2021


flash