Търси в сайта...

Любо Киров влиза "В час по интелектуална собственост"

JEREMY? и Любо Киров ще бъдат посланици на образoвателния проект "В час по интелектуална собственост". В началния си етап кампанията на Българска асоциация на музикалните продуценти (БАМП) ще обхване училищата по изкуствата към Министерство на културата в София. Първата си среща с бъдещите творци на България Jeremy? ще направят Музикалното училище на 5 март, а на 26 март Любо Киров ще сподели защо е важно да сме в час с правата си  пред възпитаниците на Училището по изящни изкуства.   
 
В същността си, Часът по интелектуална собственост ще бъде комбинация от забавно информационно видео и образователна дискусия с любими артисти. Модератор на срещите ще бъде Станислава Армутлиева, която освен успешен музикален продуцент е и председател на Управителния съвет на БАМП. В разговора с учениците Любо Киров, фронтменът на JEREMY? Ерсин Мустафов и китаристът на бандата Ташо Колев ще споделят както лични истории около създаването на най-големите си хитове, така и позицията си за защитата на авторското и сродните му права.
 
Основната цел на "В час по интелектуална собственост" е да събуди любопитство към нова култура на потребление на творчески продукти сред младите хора. Защо е важно да гледаме на изкуството като на достойна професия, а не като на хоби? Колко време и средства се инвестират в една идея, за да може тя да се развие до песен със самостоятелен живот в медиите? Кое е по-скъпо - билет за кино или достъп до цялата музика на света с платен месечен абонамент за Spotify? Това са само част от въпросите, чиито отговори ще дадат участниците в кампанията. 
 
"Българите растат със схващането, че правото на твореца да се разпорежда със своето произведение и да печели от него е каприз. И това отношение е на всяко едно ниво - в семейството, в училището, в бизнеса, в държавните органи, в политиката", споделя изпълнителния директор на БАМП Ина Килева. "Вярваме, че промяната в ценностната система на обществото е процес, който минава през образованието. Решихме да дадем своя малък принос в този процес като работим с училищата по изкуствата. Благодарим за безрезервната подкрепа на Министерство на културата и на ПРОФОН, дружеството партньор в проекта", добавя Килева.   
 
Във вторият си етап кампанията "В час по интелектуална собственост" ще обхване още три училища по изкуствата на територията на София и музикалните училища в страната, а дългосрочната визия на БАМП е комуникация с МОН и развитие на проекта към учениците от цялата образователна система. 

Свързани новини

Над 200 души екип работи по проекта

19.11.2024

Музикантът обещава изненади

01.11.2024

Още месец остава до големия му концерт

21.10.2024

Любо Киров с нов сингъл

11.09.2024

Акустична премиера от Любо Киров

11.07.2024


flash