"Трон: Заветът", как направихме звука!

"Трон: Заветът" е филмът, който чакаме с най-голям интерес до края на годината. Премиерата му в България е на 17 декември. Очакването е защото сме фенове още на първия Трон от 1982 година. Той е от първите филми, в които са използвани максимално възможностите на компютърно генерираните ефекти. 

Флин е гениален програмист, който създава видеоиграта "Космически параноици", присвоена от шефа му Дилинджър. С екипа си той работи по нов проект - Трон, независима защитна програма, която следи връзките между отделните системи. Флин буквално е похитен в света на Главния контрол и е принуден да участва в гладиаторски игри. 

Така изглеждат специалните ефекти във филма създаден през 1982 година

28 години след събитията от първият филм Трон, 27 годишният син на Кевин Флин, Сам разследва изчезването на баща си. Сам попада в помещението с компютрите и бива засмукан във виртуалната реалност, където баща му живее от дълги години. Виртуалният свят се е развил и е станал по-комплексен, изпълнен с много повече опасности. Кевин и Сам трябва да преминат през този изпълнен с опасности и злодеи виртуален свят, които по всякакъв начин ще им попречат да се измъкнат от виртуалната реалност.

Разказът на специалистите от SoundWorks Collection, за работата по звуковите ефекти във филма.

 

 



flash