Madonna отглежда кокошки в новата кампания на D&G

След като преди време стана ясно, че поп кралицата Madonna е новото рекламно лице на Dolce&Gabanna, настана моментът да ви покажем и крайният резултат от тяхното сътрудничество.

Новата кампания на популярната модна марка е дело на също добре познато име - Стивън Клайн, който е увековечил музикалната звезда в амплоато на привлекателна италианска майка.

Тя е представена като съвсем обикновена жена - ходи на пазар със сина си, готви, пере, и дори .. гледа кокошки. Всъщност най-любопитното в цялата рекламна сесия е именно липсата на каквато и да е провокация, така типична за Мадона.

Разбира се, това прави кадрите още по-атрактивни сами по себе си, но в крайна сметка всеки може да ги оцени сам за себе си...

Виж снимките в Галерии!



flash