Тоалети, вдъхновени Барби и розовия цвят, доминират в света на модата

Тоалети, вдъхновени от стила на куклите Барби и техния характерен розов цвят, доминират в света на модата за втора поредна година, популяризирани от маркетинговата кампания на компанията за играчки Mattel около филма "Барби", който дебютира в киносалоните днес, съобщи БТА.
 
"Няма кътче на земното кълбо, което да не е станало розово", каза Ричард Диксън, президент и главен оперативен директор на Mattel.
 
Модната къща Valentino постави началото на тази вълна още през 2022 със своето изцяло розово дефиле през месец март. Няколко месеца по-късно бяха публикувани снимки на актрисата Марго Роби, облечена в ярко розов гащеризон в стил уестърн на снимачната площадка на филма "Барби". Тя изпълнява главната роля в продукцията. Този стил стана особено популярен заради завърналата се тенденция на облеклото, вдъхновено от уестърни, както и модата, препращаща към началото на века, каза Маделин Хърш от сп. "ИнСтайл".
 
Тази мода съвпадна и с периода, в който много хора се завърнаха в офисите си след пандемията от КОВИД-19. "Хората жадуваха за радост, цвят и нови дрехи, които да носят навън отново, а ефервесцентният чар на Барби беше много достъпен", добави Хърш.
 
С популяризирането на стила модните списания пишат за все повече знаменитости, облечени в ярки тоалети, вдъхновени от куклата Барби, сред които са Ким Кардашиян и Хари Стайлс.
 
Барби е една от трите най-успешни марки на Mattel. Производителят на играчки сътрудничи с компании като френската луксозна модна къща Balmain, като сключените партньорства с други фирми вече са общо над 100.
 
Mattel също работи заедно и с фирми извън модната индустрия. Хранителната верига "Бъргър кинг" в Бразилия вече предлага вдъхновени от Барби сладолед и бургер с розов сос. Марго Роби, която показа множество визии в стил Барби по време на рекламното турне на новия филм, се появи с розови куфари на летището в Сидни.
 
Модните тенденции засилиха интереса към филма на Warner Bros. Дамите, които смятат да гледат продукцията, предварително планират своите вдъхновени от Барби тоалети за появата си в киносалоните. Там пък организират специални събития, за да увеличат продажбите на билети.
 
Анализатори прогнозират, че "Барби" вероятно ще надмине основния си касов конкурент този уикенд – драмата на Кристофър Нолан "Опенхаймер". Очаква се продажбите на билети за "Барби" в американските кина този уикенд да достигнат между 80 и 150 милиона щатски долара. 
 
Това би надхвърлило 55-те милиона щатски  долара от продажбите на билети в САЩ и Канада през миналия уикенд, които достигна най-новият филм на Том Круз от поредицата "Мисията невъзможна".

Свързани новини

Най-очакваното модно събитие

20.02.2024

Кой е цветът на 2024?

19.01.2024

Коледен албум от Райън Гослинг

22.12.2023

За феновете на най-популярната кукла

22.11.2023

Пробуждане на модата

21.11.2023


flash