"Оберон Радио Макс" удвои своята аудитория през 2018 г.

Вследствие на последователната стратегия в управлението на радиата и доверието от страна на партньори и слушатели, "Оберон Радио Макс" отчита добрите тенденции в своето развитие. 
 
Радиостанциите от групата на "Оберон Радио Макс" удвоиха аудитoрния си дял за последната година. Хората, направили избор да слушат Радио Fresh!, Радио FM+, Z-Rock и Радио Melody се е увеличил значително през изминалата 2018 г. Това сочат актуалните резултати на GARB за ноември за рейтинга на радиостанциите в страната. Групата на "Оберон Радио Макс" значително е повишила и финансовите си резултати, отчитайки за втора поредна година 30% ръст на годишния приход от реклама.  
 
Силните социални кампании - "Убий скоростта, спаси дете", "Празник на детските усмивки"; разпознаваемите гласове на водещите, между които Елена Розберг, Буги Барабата, Евелина Павлова, Цвети и Елена от "Шоуто на Блондинките";  активната комуникация с клиенти и партньoри, както и безрезервната любов на слушателите, направиха "Оберон Радио Макс" един от лидерите на медийния пазар в България. 
 
Данните сочат, че сред градското население, в най-активната възрастова група 18-34 години, Радио Fresh! заема втора позиция за месец ноември. Любимото радио на модерните хора е и в Топ 3 на предпочитаните радиостанции във възрастовата група 18- 34 и сред лидерите по среднодневна продължителност на слушане без прекъсване. 
 
Рок радиото на България - Z-Rock, е сред първите четири най-слушани радиостанции в големите градове (25-54 годишни). За месец ноември Z-Rock постига отлични резултати и в столицата, заемайки шеста позицизия в широкия таргет от аудитория на възраст между 15 и 69 г. 
 
През 2018 г. "Оберон Радио Макс" направи програмни промени в Радио FM+, в резултат на които радиото влезе в първите 10 предпочитани радиостанции в София във възрастова група 15-69. FM+ е и в десетката по слушаемост в България сред активните слушатели във възрастова група 25-54. 
 
Отчитайки постигнатото, "Оберон Pадио Макс" стартира новата година, следвайки тенденцията да предоставя качествено и разнообразно съдържани - предпоставка за ефективни кампании, насочени към широката аудитория.

Свързани новини

DIA стана част от екипа на радио Fresh!

21.05.2019

Радио Fresh! празнува цял месец!

13.05.2019

"Нощта на Блондинките 2019"

27.02.2019

Стартират обученията по проект Светулка

21.01.2019

"В час по интелектуална собственост"

26.11.2018

Коментари


flash