Оскарите три пъти повече обсъждани от миналата година

Оскарите дадоха много храна за коментари в социалните мрежи във връзка с най-голямата нощ в Холивуд за годината, като броят им се увеличи три пъти спрямо миналата година.

Потребителите на социалните мрежи обсъждаха най-вече първия Оскар на Мерил Стрийп от 1983 г. насам, опасно дълбокото деколте на роклята на певицата и актриса Дженифър Лопес и удивителната прилика между френския продуцент Томас Лангман и покойния актьор Питър Лори.

Интернет компанията Bluefin Labs преброила 3,4 милиона коментара, свързани с Оскарите, във Фейсбук и Туитър, с 96 600 повече спрямо миналата година. Тези цифри вероятно са от голямо значение за продуцентите на Оскарите, които може да обърнат внимание на по-високите нива на интерес към социалните мрежи, за да спечелят повече приходи от реклама от шоуто догодина.

Мерил Стрийп е най-често споменаваната звезда на Оскарите в коментарите в социалните медии, допълва Bluefin. 62-годишната актриса спечели третия Оскар в кариерата си за ролята си на бившата британска премиерка Маргарет Тачър във филма "Желязната лейди".

Макар и много по-неизвестен от Стрийп, Томас Лангман се превърна във водеща тема за обсъждане в Туитър, след като излезе на сцената, за да вземе наградата за най-добър филм за "Артистът" и предизвика сравнения с Лори, играл в класически филми като "Казабланка" и "Малтийският сокол".


Мерил Стрийп                                                                                 Томас Лангман

Дженифър Лопес също предизвика фурор в Туитър, след като се появи на сцената с Камерън Диас, за да връчат наградите за костюми и най-добър грим. Мнозина зрители бяха убедени, че Джей Ло, чиято рокля разкриваше значителна част от бюста й, е показала част от лявата си гърда.

Макар "Артистът" да спечели Оскар за най-добър филм, конкурентната лента на Мартин Скорсезе "Изобретението на Хюго" беше най-споменаваният филм в категорията, допълва Bluefin Labs. Друга онлайн компания Visible Measures съобщи, че "Изобретението на Хюго" е генерирал общо 2,2 милиона гледания на онлайн трейлъри и клипове от филма, откакто получил номинация за Оскар на 24 януари. Лентата обаче е постигнала едва 69 милиона долара от продажби на билети в САЩ и Канада спрямо 170 милиона долара за "Южнячки", който също беше номиниран за най-добър филм.

 

Мерил Стрийп на наградите Oscar 2012


Свързани новини

Ейми Шумър каза "забранената" шега

09.05.2022

Обсъждат наказанието на Уил Смит

07.04.2022

Бионсе с най-ярката песен от Оскарите

28.03.2022

Удар на сцената беляза Оскарите

28.03.2022

И номинирани, и в програмата

23.03.2022


flash