- 20:00
- Fresh! Top 30
- 22:00
- Хитовете днес
- 00:00
- Хитовете днес
- 07:00
- "Шоуто на Блондинките" с Цвети...
- 10:00
- Шоуто на Тео
Оскарите три пъти повече обсъждани от миналата година
Оскарите дадоха много храна за коментари в социалните мрежи във връзка с най-голямата нощ в Холивуд за годината, като броят им се увеличи три пъти спрямо миналата година.
Потребителите на социалните мрежи обсъждаха най-вече първия Оскар на Мерил Стрийп от 1983 г. насам, опасно дълбокото деколте на роклята на певицата и актриса Дженифър Лопес и удивителната прилика между френския продуцент Томас Лангман и покойния актьор Питър Лори.
Интернет компанията Bluefin Labs преброила 3,4 милиона коментара, свързани с Оскарите, във Фейсбук и Туитър, с 96 600 повече спрямо миналата година. Тези цифри вероятно са от голямо значение за продуцентите на Оскарите, които може да обърнат внимание на по-високите нива на интерес към социалните мрежи, за да спечелят повече приходи от реклама от шоуто догодина.
Мерил Стрийп е най-често споменаваната звезда на Оскарите в коментарите в социалните медии, допълва Bluefin. 62-годишната актриса спечели третия Оскар в кариерата си за ролята си на бившата британска премиерка Маргарет Тачър във филма "Желязната лейди".
Макар и много по-неизвестен от Стрийп, Томас Лангман се превърна във водеща тема за обсъждане в Туитър, след като излезе на сцената, за да вземе наградата за най-добър филм за "Артистът" и предизвика сравнения с Лори, играл в класически филми като "Казабланка" и "Малтийският сокол".
Мерил Стрийп Томас Лангман
Дженифър Лопес също предизвика фурор в Туитър, след като се появи на сцената с Камерън Диас, за да връчат наградите за костюми и най-добър грим. Мнозина зрители бяха убедени, че Джей Ло, чиято рокля разкриваше значителна част от бюста й, е показала част от лявата си гърда.
Макар "Артистът" да спечели Оскар за най-добър филм, конкурентната лента на Мартин Скорсезе "Изобретението на Хюго" беше най-споменаваният филм в категорията, допълва Bluefin Labs. Друга онлайн компания Visible Measures съобщи, че "Изобретението на Хюго" е генерирал общо 2,2 милиона гледания на онлайн трейлъри и клипове от филма, откакто получил номинация за Оскар на 24 януари. Лентата обаче е постигнала едва 69 милиона долара от продажби на билети в САЩ и Канада спрямо 170 милиона долара за "Южнячки", който също беше номиниран за най-добър филм.