"Рио" изпревари българския "LOVE.NET"

Анимационната история "Рио", в която са вплетени редица гласове на популярни актьори и певци, е на първа позиция сред най-гледаните филми в България за миналия уикенд, сочат данните от киноразпространителите, обобщени в българския бокс-офис.

Историята за папагала Блу е предпочетена за гледане от 18 960 зрители през миналия уикенд, като събраните приходи от триизмерната анимация са 197 016 лева.

На втора позиция в бокс-офиса е българският "Love.net".

Лентата на Илиян Джевелеков, разказваща паралелни истории, чиято пресечна точка е интернет, е гледана за първите си десет дни на екран от 76 602 зрители, като е събрала над 550 хиляди лева, от които над 156 хиляди лева от миналия уикенд. На трета позиция е трилърът с Антъни Хопкинс "Ритуалът", който макар и показван само на седем екрана за първите си три дни, е имал 5 340 зрители и приход от над 52 600 лева.

Друг филм с трилър-елементи, също премиера за миналата седмица - "Първичен код", заема четвърта позиция. Лентата е гледан от 4015 зрители и има приход от 32 858 лева.

Екшънът с Робърт де Ниро "Високо напрежение" е на пета позиция сред най-гледаните заглавия с вече 32 482 зрители и над 250 хиляди лева приходи от билети. Комедията с Адам Сандлър и Дженифър Анистън "Жена назаем" е на шесто място.

Досега тя е гледана от над 18 хиляди зрители и има близо 130 хиляди лева приходи. Историята за хамелиона "Ранго" е на седмо място в бокс-офиса. За над месец на екран анимацията е гледана от 37 430 зрители и има 259 617 приходи. Друга анимация - триизмерната "Майло на Марс", е на осмо място.

Лентата е гледана от над 20 хиляди зрители и има над 202 хиляди лева.

На девета позиция е "Sucker Punch: Измислен свят" с над 12 500 зрители и 85 800 лева приходи. На десета в бокс-офиса е трилърът "Червената шапчица", който до момента е гледан от над 19 хиляди зрители и има над 127 хиляди лева приходи.



flash