За седма поредна година VIVACOM стартира Операция "Жълти стотинки"

За седма поредна година VIVACOM стартира дарителската кампания Операция "Жълти стотинки", която ще се проведе от октомври до декември тази година. Началото на кампанията бе дадено на 09.10 с две изключителни спортни събития. 
 
Рано в неделя сутринта се проведе Маратон София, чието тазгодишно издание събра рекорден брой участниции посетители – над 3 500. По време на маратона един от посланиците на кампанията Йордан Йовчев тича благотворително заедно с младежите от "Дом Възможност" и екипа на телекома.
 
В неделя вечерта в столичната зала Универсиада феновете на баскетбола станаха част от Суперкупата на България с историческия сблъсък между Лукойл Академик и Рилски спортист. Над 1500 души си купиха билетии по този начин подкрепиха социалната кампания Операция "Жълти стотинки". Всички приходи от благотворителния мач се събраха за благородната инициатива. В името на каузата съдиите и дежурният делегат не взеха хонорари. 
 
В подкрепа на благородната кауза застават олимпийският шампион Йордан Йовчев и чаровната певица Белослава. Стремежът им е да покажат на хората, че човек трябва да е отговорен не само към себе си, но и към другите около себе си. 
 
В последните три години Операция "Жълти стотинки" е насочена към подпомагане на младежи, които при навършване на пълнолетие напускат социалните домове без подсигурено място за живеене, развити социално-битови умения и завършено образование. Всяка година около 300 младежи без родители, навършили 18 години, отпадат от системата на Държавна агенция за закрила на детето и са принудени да напуснат домовете.Чрез кампанията VIVACOM цели да им предостави алтернатива, като им даде шанс да бъдат настанени в наблюдаваните жилища "Дом Възможност" на "Фондация за социална промяна и включване" (ФСПВ). Жилищата им осигурят временен подслон и благодарение на времето, прекарано там, младите хора изграждат необходимите им умения за живеене и интеграция в обществото.
 
Операция "Жълти стотинки"е национална дарителска кампания, която VIVACOM стартира през 2010 година. Целта ѝ е да набира средства за различни социални каузи, като дава възможност на всеки човек да помогне с малки суми по свой избор, а телекомът и партньорите му удвояват събраните в магазинитесредства.
 
Всеки може да помогне, като дари своето ресто от дребни монети или друга сума по избор в специално изработените за целта касички в магазините на VIVACOM и партньорските обекти. В края на кампанията телекомът удвоява събраните в търговските му обекти средства, а всеки партньор дава своя принос към каузата. Дарения за кампанията могат да се направят и чрез SMS на кратък номер 17 777 с текст DMS DOM (1 лв*.), обаждане на 0 900 5 11 15 (1 лв.), банков превод по сметка IBAN BG26RZBB91551005874084 или през сайта на фондацията. *1,20 лв. за предплатени услуги. 
 
Повече информация може да бъде намерена на официалната страница на Операция "Жълти стотинки" във Facebook - facebook.com/Операция-Жълти-Стотинки или на vivacomfund.bg. Допълнителна информация за програмата "Дом Възможност" може да намерите на сайта на ФСПВ, fscibulgaria.org.

Свързани новини

Авто салон София 2019 отвори врати

11.10.2019

Горещи премиери от IAA

25.09.2019

Най-DDобрият Ден с дъх на Капучино

20.09.2019

Открива се първото парк училище у нас

31.08.2019

SUV-манията владее всички класове

23.08.2019

Коментари


flash